Miehen "paljastava" juoksuharrastus

Vierailija

Mieheni on aktiivijuoksija ja on innostunut kompressiovaatteista.Itse en koska juoksutrikoot ovat liian paljastavat.Ukonilma yllätti kerran meidät lenkillä ja läpimärkinä hakeuduimme näkötornin kahvion eteiseen.Mieheni lukiessa Hesari 10 naista tuijotti hänen märkää etumustaan,joka paljasti kaiken.Taloyhtiön naisten katseet hakeutuvat myös samaan paikkaan.Mieheni ei huomaa/välitä asiasta,mutta minua se vaivaa.Kertokaa mitä ajattelette jos mies käyttää juoksutrikoita,jotka paljastavat kaiken?Mielestäni joitain kiinnostaa,toiset ovat hämillään,jotkut närkästyneitä.Miten te suhtautuisitte?

Kommentit (3)

Vierailija

Yritin tuossa selittää,että mies ei huomaa.Hän on tuollainen älykkö tiedemiestyyppi joka on usein ajatuksissaan.Kuten tässä näkötornissa lukiessaan Hesaria.Juttuni pointti on se luuleeko jotkut miestäni juuri joksikin itsensä paljastelijaksi vai mitä?Kun vielä tietää kuinka jutut paisuvat niin tiedä mikä pururatapaljastelija hän kohta on.Siksi kysyinkin mitä mieltä olette.Vastatkaa kiitos! Olisi minulle tärkeä saada asiallisia kommentteja.

Vierailija

Suomessa ollaan takapajuisia ja oudoksutaan juttuja jotka muualla ovat tavallisia.

Jätit kertomatta onko miehesi hyvin vai niukasti varustettu?Todennäköisesti jompaa kumpaa koska jos 10 naista tuijottaa.Ole vaan tyytyväinen jos muita naisia kiinnostaa miehesi!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat