Onko liian iso ikäero?

Seuraa 
Liittynyt28.4.2014

Mies on -85 ja mä olen -94.

Kommentit (7)

Napoleonetta
Seuraa 
Liittynyt20.8.2014

Jos se tuntuu itsestä oikealle, niin ei ole liian iso ikäero. Toisinaan suhde toimii paremmin vanhemman miehen kanssa. Ovat kuulemma kypsempiä. Varsinkin, jos itse koet, että nuoremmat jannut ovat a.) liian tyhmiä tai b.) liian kokemattomia tai olet itse jotenkin niitä paljon fiksumpi.. :D

Oli miten oli, ei iällä ole mitään väliä, niin kauan kun se on itselle okei. Muut saa sanoa/ajatella mitä haluaa. Ne sanoo/ajattelee kuitenkin, oli syy mikä tahansa.

ssuski91
Seuraa 
Liittynyt17.6.2012
Napoleonetta

Jos se tuntuu itsestä oikealle, niin ei ole liian iso ikäero. Toisinaan suhde toimii paremmin vanhemman miehen kanssa. Ovat kuulemma kypsempiä. Varsinkin, jos itse koet, että nuoremmat jannut ovat a.) liian tyhmiä tai b.) liian kokemattomia tai olet itse jotenkin niitä paljon fiksumpi.. :D 

Oli miten oli, ei iällä ole mitään väliä, niin kauan kun se on itselle okei. Muut saa sanoa/ajatella mitä haluaa. Ne sanoo/ajattelee kuitenkin, oli syy mikä tahansa.

Samaa mieltä. Ikä on vain numeroita kunhan se vain tuntuu hyvälle ja oikealle. Minulla ja miehelläni on 26v. ikäeroa ja se ei haittaa meitä kumpaakaan mitenkään. 

elizaellu
Seuraa 
Liittynyt1.9.2014

Jos kumpaakaan ei ikä haittaa, niin ei ole. Itse en edes ajattele sen kummemmin mieheni olevan minua vanhempi. Yleensä se ikä tuntuu olevan muille isompi ongelma kuin itselle, mutta älä välitä :) Meillä on vielä isompi ikäero, minä -95 syntynyt ja mies -82

Tiima
Seuraa 
Liittynyt14.9.2014

Minulla ja miesystävälläni on 14 vuotta ikäeroa. Olemme seurusteelleet noin 2 vuotta. Ikäero ei sinänsä haittaa, tuntuuu, että ikäeroa ei ole laisinkaan. Mutta ikäeromme vuoksi en ole vielä uskaltautunut kertomaan miesystävästäni vanhemmileni. Varsinkin isäni kanssa välit ovat olleet huonot ja tällä hetkellä välit ovat paremmat. Pelkään, että isäni ei hyväksy miesystävääni ikäeromme takia...

Mutta siis, mielestäni parisuhde voi toimia vaikka ikäerosta huolimatta. :)

lasinpuhallus
Seuraa 
Liittynyt22.12.2009

Minusta ikäerolla ei (täysi-ikäisenä) ole mitään merkitystä, suurempi merkitys on elämäntilanteella. Ainakin itselläni olisi hankala kuvitella minua, "villiä opiskelijaelämää" (yeah right :D) elävää nuorta naista suhteeseen omakotitalovelkaisen, kahden lapsen yh-isän kanssa...

hannu
Seuraa 
Liittynyt27.7.2015

Ei ole jos teillä vain on annettavaa toisillenne ja maailmanne muutenkin kohtaavat.

Tärkeää on myös se että kaverinne hyväksyvät teidät ja ovat sinuja asiankanssa.Että teillä on muutakin yhteistä ko seksi ja että olette onnellisia tai ainakin tulette juttuun itsenne kanssa.Oma elämänne oma päätöksene.Onnea vain

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat