Poikaystävä petti

Seuraa 
Liittynyt28.4.2014

Toistamiseen. Vannoo silti rakkauttaan ja anoo anteeksiantoa.

Olen ihan rikki. En tiedä mitä tehdä. Taas tuli huomattua, että kerran pettäjä, aina pettäjä

Kommentit (2)

Viiru
Seuraa 
Liittynyt10.3.2015

Mä olen näissä asioissa vähän outolintu, mutta haluan kuitenkin tuoda tämän erilaisen näkemyksen esille. Mä olen "pettänyt"  aviopuolisoani. En osaa lainkaan katua tai tuntea syyllisyyttä. Seksi toisen kanssa oli tarkasti suunniteltua ja olin jopa jollakin tavalla ylpeä itsestäni (että uskalsin tehdä sen).

Kuulostaako kamalalta? Aviopuolisoni on tähän astisen elämäni ensimmäinen seksikumppanini ja olen ollut erittäin tyytyväinen häneen niin seksin kuin muidenkin asioiden osalta. Yhdessä olemme olleet pian 12 vuotta. Tunnen syvää yhteenkuuluvuutta, kumppanuutta ja rakkautta mieheni kanssa enkä pysty kuvittelemaan elämääni ilman häntä. Kriisejä on ollut, jolloin on tuntunut, että pitäisikö erota, mutta tosiasiassa en ole koskaan halunnut erota. En koskaan. Eikä mieheni. Ja niin oleme selvittäneet kriisit yhdessä <3

Miksi sitten harrastin seksiä toisen miehen kanssa, kun kaikki on hyvin puolisoni kanssa? Uteliaisuus, kokeilunhalu. Mä olen aina ollut melko "viriili" ja kokeilunhaluinen. Seksi kumppanini kanssa on mahtavaa, mutta se on siltikin vain seksiä. Seksi on MINULLE puhtaasti fyysistä toimintaa. En osaa nähdä seksiä asiana, joka kuuluu vain parisuhteeseen. Aiemmin en ole ollut muiden kanssa, sillä en ole halunnut loukata puolisoani, mutta jossain vaiheessa käsitin, ettei kokeilunhaluni tai seksi jonkun muun kanssa liity puolisooni yhtikäs mitenkään. Ei mitenkään. En voi  loukata häntä asialla, joka ei liity mitenkään häneen.

Joten, olen melko varmasti vielä jokus jonkun toisen kanssa uudelleen. Se ei ole mieheltäni eikä suhteestamme mitenkään pois. Päinvastoin, meidän seksielämämme on saanut uutta pontta, kun sain tyydyttää uteliaisuuttani muualla.

Mä ajattelen seksin liikuntaan verrattaana toimintana.  Käynhän mä lenkilläkin muiden kanssa, kuin puolisoni, eikä se heikennä meidän suhdettamme mitenkään. Miksi seksi muiden kanssa heikentäisi?

Olen sannut miehelleni, että hän voi vapaasti halutessaan olla muiden naisten kanssa yhdynnässä, kunhan palaa minun luokseni. Silloin koen tulevani petetyksi, jos mieheni vaihtaisi minut toiseen. Silloin kokisin itse pettäväni mieheni, jos vaihtaisin hänet johonkuhun toiseen. Niin ei kuitenkaan käy, se on täysin absurdi ajatus. En osaa enkä halua kuvitella elämääni muiden kanssa.

Minä en tiedä aloittajan poikaystävän motiiveja harrastaa seksiä muiden kanssa, mutta kerroin oman näkemykseni. Kannattaa käydä lukemassa Cougarwoman- blogia.Sieltäkin saa mielenkiintoisen näkemyksen seksiin ja parisuhteeseen.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat