Yli-innokas mies

Vierailija

Löytyisiköhän täältä neuvoja? Tutustuin n. viikko sitten deittisovelluksen kautta komeaan ja mukavan tuntuiseen mieheen. Mies tuntui ensimmäiset pari päivää ihan unelmalta, kunnes alkoi uusia luonteenpiirteitä tulla esiin. Äärimmäinen aktiivisuus nimittäin! Tuntuu että tulen hulluksi, kun mies haluaa jutella aamusta iltaan... Väkisinkin tulee tunne, että mies on joko epätoivoinen tai hirveä takertuja... Hullu mies ei missään nimessä ole, ei voisi ammattinsa puolesta ollakkaan. Hirveän vaikea vaan uskoa tyypin olevan epätoivoinen, sillä on oikeasti todella komea, hyväkroppainen, mukava, huumorintajuinen ja herrasmiesmainen. Todellinen häkeltyminen kuitenkin tapahtui miehen kertoessa mitenkä ei voisi/haluaisi rehellisen luonteensa takia tutustua kehenkään naiseen enää minuun tutustuttuaan. MITÄ IHMETTÄ? Tuo tuntui myös selkeältä vihjaukselta minulle, etten mielellään saisi enää muihin miehiin tutustua.... :O Ymmärtäisin jos oltaisiin tavattu edes kerran, muttei olla ehditty vielä.. Mies myös sanoi mun vieneeni juuri ison palan hänen sydämmestään nähdessään lähettämäni kuvan itsestäni hänelle..(?!?) Onko tämmöinen normaalia?? Uskaltaako tämän tyypin kanssa edes lähteä treffeille? Saanko hänestä elinikäisen takertujan, jos vaikka itse en juttua haluaisi jatkaa? Vastauksia odotellessa...:)

Kommentit (1)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat