Ongelmana "liian kaunis" ystävä

Seuraa 
Liittynyt8.8.2014

Hei! Ystäväpiirissäni on siis tyttö, joka on todella kaunis, hyväkroppainen sekä kaikin puolin mielestäni lähes täydellisyyttä hipova yksilö. Itse tunnen olevani mitättömän näköinen aina hänen seurassaan, ja pelkoni on, että poikaystävänikin pitää häntä kauniimpana ja upeampana kuin minä. Näen jo kauhuskenaarioita, jossa poikakaverini jättää minut ja ottaa tilalle tämän ystäväni. Kuinka pääsisin eroon tästä päähänpinttymästäni? Pyrin välttämään tilanteita, jossa olemme tämän kaverini kanssa, mikäli poikaystäväni on mukana

Kommentit (1)

elyon
Seuraa 
Liittynyt5.8.2014

tiedän tunteen, oma itsetuntonikaan kun ei ole mikään maailman parhain. :D mutta tiedän myös sen, että jos poikaystäväsi todella rakastaan sinua ja välittää sinusta, silloin hän myös pitää sinua kaikkein kauneimpana eikä halua ketään muuta. tietenkin aina voi ajatella ihmisistä että tuo on komea tai tuo on kaunis, mutta jos hän joskus pettäisi sua tuon "ystävän" kanssa, tiedät että ansaitset jotain paljon parempaa. ajattele vaikka poikaystävääsi: onko hänellä ketään mielestäsi hyvännäköisiä ystäviä? jos on, se ei kuitenkaan tarkoita sitä, että olisit heti pettämässä poikaystävääsi heidän kanssaan, eikö vain? samoin ajattelee varmasti poitsusikin :D jos hän rakastaa sinua, hän rakastaa sinua tuollaisena kuin olet, samalla tavalla kuin sinä häntä. pyri olemaan oma itsesi ja kerro hänelle tunteistasi, näytä hänelle kuinka paljon välität hänestä. voit myös joskus kysyä ihan vaikka ohimennen, mistä asioista hän sinusta eniten pitää! voit myös samalla kertoa, mistä piirteistä itse kaikista eniten pidät poikaystävässäsi :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat