Sisustusideoita?

Vierailija

Heippa!

Ajattelin kysyä ihanilta cosmolaisilta, josko täältä löytyisi vinkkejä keittiöni sisustamiseen. Mielestäni se on nyt vähän kolkko ja liian epäyhtenäinen, vai mitä mieltä olette? Ajattelin jos punaiset verhot vaihtaisi musta-valkoisiin, mutta tuleeko silloin yleisilmeestä liian synkkä? Vai mitä muuta ehdottaisitte virkistämään tilaa?

Kuvat löytyvät täältä.

Kiitos kommenteista!

Kommentit (2)

valkosuklaamursu
Seuraa 
Liittynyt30.1.2010

mulla on muuten sama keittiönpöytä+tuolit btw xd mut kokeileppa ostaa pöydälle joku pöytäliina tai ihan vaan kaitaliina! tuo kivasti tunnelmaa oikeassa värissä. jos ostat mustavalkoiset verhot niin osta musta liina pöydälle niin komppaavat toisiaan mukavasti kun keittiö on muuten valkoinen :) en tiedä syötkö hedelmiä mutta jokin hauska, epäsymmetrinen hedelmäkulho sopisi kivasti pöydän päätyyn :p

Vierailija
valkosuklaamursu

mulla on muuten sama keittiönpöytä+tuolit btw xd mut kokeileppa ostaa pöydälle joku pöytäliina tai ihan vaan kaitaliina! tuo kivasti tunnelmaa oikeassa värissä. jos ostat mustavalkoiset verhot niin osta musta liina pöydälle niin komppaavat toisiaan mukavasti kun keittiö on muuten valkoinen :) en tiedä syötkö hedelmiä mutta jokin hauska, epäsymmetrinen hedelmäkulho sopisi kivasti pöydän päätyyn :p

Kiitos vinkeistä! Mulla on kauhea pöytäliinakammo johtuen siitä, että kotona meillä oli lapsuudessa aina pöytäliina (juu, on kyllä traumat mullakin) joten tabletit varmaan ostan mieluummin. Ja toi hedelmälautanen oli hyvä idea, ei näyttäisi pöytä niin tyhjältä. Tai sit vois ehkä jonkun kukan ostaa, jos osaisin pitää elossa :D Ei vissiin sun mielestä musta valkoset verhot oo liian synkät? Tykkään kaikesta musta-valkosesta mut oon miettinyt, et onko sit liian ykspuolinen :D 

-Kaisla

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat