Finnit ja e-pillerit!!

Vierailija

Onko täällä ketään, kellä olisi mennyt ___IHO___ huonoksi, kun aloitin e-pillerit? Mitä merkkiä käytät? Oletko ollut tämän ongelman kanssa sujut ja jatkanut käyttöä? Vai onko ongelma kenties kadonnut? Kaun olet pillereitä syönyt?

VAI, onko täällä kenties semmoista, kellä iho meni huonoksi ja on sen takia myös lopettanut pillerit (ja ehkä myös muidenkin syiden?), kauan sulla meni, että iho parani? Paheniko se lopetettua, vai mitä tapahtui?

Kiitos paljon jos joku jaksaa vastata!! Itselläni on siis ongelmana, iho meni huonoksi e-pillereistä. Lopetin, mutta ongelma ei ole vielä kadonnut....

Kommentit (3)

Vierailija

Ne ei sovi sulle vaihda merkkiä! ? Mulla parani iho ihan sileeks Yazz pillereillä mutta kai se on myös omista hormoneista tai jostain vastaavasta kiinni miten vaikuttaa.

Vierailija

Mä tiedän. Siksi oon ne lopettanut. Yazz-pillereitä kokeilin aikoinaan, ei tehnyt iholle mitään. Oma ihoni on siis finnitön. Joten sain nyt mercilon merkkiset e-pillerit. 3 kk ehdin käyttää ja pukkasi näppyjä poskiin. Lopetin ja ongelma hävisi. Halusin vielä kerran kokeilla jotain, koska seurustelen. Sain microgynon merkkiset e-pillerit ja mitähän sitte taas tapahtukaan... Finnejä pukkasi. Vielä enemmän kuin noista ''vanhoista''
Joten päätin, että lopetan. En halua enään hormoonalista ehkäisyä, vaikka seurusten... Muutenkin oli kokoajan todella äreä ja stressaantunut olo. Ei ollut kivaa. Ja sitten tuo akne!

Vierailija

Ei hitto mullaki tullu finnejä merciloneista! Vituttaa niin paljon ku ei ennen ollu ollenkaa mitää finnei ja nyt tuli! Oon syöny aikasemmin yaz ja zoely pillereitä ja niistä tuli oahat mielialavaihtelut mut ihoon ei aikasemmin oo mitää tullu.. Ärsyttää ku nää on muuten hyvät ku ei aiheuta mitää mieliala juttuja mut nää finnit.. Oon vasta kerenny kaks levyä syömää pitäsköhä kolmannen jälkee lopettaa

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat