Pettämistä?

Seuraa 
Liittynyt29.7.2014

Toivottavasti joku vois tähän asiaan vähän avittaa. Siis huomasin poikaystäväni puhelimessa vahingossa viestin tämän vuoden huhtikuulta, jossa joku kiitteli kivasta illasta ja vinkkasi perään, että ehkä ensi kerralla "taipuu lattiaan saakka" (tarkoitti vissii tanssimista tms). (Etsin numeron, joka kuului naiselle)

Tiedän varmasti, että PY(=poikaystäväni) on ollut yötä vain miespuolisella työkaverillaan tuona yönä, mutta silti vatsaa alkoi kiristää kun luin kyseisen viestin. En pidä siis pettämisenä, jos nyt jonkun kanssa tanssii ja juttelee, mutta viestistä ilmeni että PY on selkeästi antanut ymmärtää itsestään jotain muuta, koska nainen oletti mahdollisesti näkevänsä hänet uudelleen. PY oli myös antanut numeronsa tälle naiselle, sillä viestissä ei ollut lähettäjän nimeä. (oletan että jos ko. nainen olisi etsinyt numeron tiedustelusta, hän olisi ilmoittanut myös kuka on, mutta tässä tapauksessa nainen oletti että PY tietää, keneltä viesti on tullut).

Siis mietinkin, että mitä tekisin. Ole ahdistunut asiasta, mutten aio kertoa PYlle mitään. En lue hänen viestejään normaalisti, mutta kyseinen viesti sattui osumaan silmään, kun etsin yhtä itse hänelle lähettämääni viestiä... Epäilykseni heräsivät myös siksi, että yleensä PY kertoo näistä ryyppyilloista avoimesti, mutta tuo kyseinen ilta kuitattiin vain "ei ollu oikeen ketään hyvnnäkösiä muijia". Toisin sanoen jätti tarkoituksella kertomatta, koska koki vissiin huonoa omaatuntoa.

Mitään vastaavia kokemuksia? Apuja?

Kommentit (7)

annaaj
Seuraa 
Liittynyt29.7.2014

Vaikkei ketään varmaa kiinnostakaan, niin no pettämistäpä juu. Selvisi, että oli pussailtu. Vittu. Miks kaikki miehet on sikoja. Pitäskö jättää vai yrittää selvittää tilanne...

emeeee
Seuraa 
Liittynyt3.6.2014

no tota itsellähän tässä ihansama tilanne. Luin poikakaverin viestit ja siellä tyttö oli laittanut tuutko vielä pihaan antaa mulle pusun.. No mutta me yritettiin selvittää tää mutta nyt on taas jotain että edelleenki hänellä on juttua tän tytön kanssa. Joten mää sanon että jätä koska kokemuksesta itse yritin selvitää tätä mutta turhaan. Kerran pettäjä aina pettäjä. Mutta tää on vaan mun mielipide tee mikä tuntuu susta oikeelta:)

annaaj
Seuraa 
Liittynyt29.7.2014

Niin, en oikeen tiedä. Tuntuu ihan paskalta ja tietysti ettii itestään vikoja. Poikakaveri on kyl oikeesti tosi pahoillaan ja rikki tästä hommasta, mutten osaa luottaa enää yhtään. Ja oon liian heikko sanoon sille että tää oli tässä. Omat ajatukset ja tunteet vaihtelee ihan laidasta laitaan, tykkään py:stä ihan hirveesti, mut toisaalta kourasee aina mahasta ku ajattelen tätä juttua. Ja pelkään, et se tapahtuu uudestaan. Lisäks tiiän, että tuun ns. kostaan tän homman tekemällä sille samalla tavalla, koska en halua olla "heikompi" tai häviäjä tässä, tavallaan jäädä alemmalle tasolle... Vituttaa niin paljon, et se pilas tän hyvän jutun mitä meillä oli. Enkä jaksais alottaa taas kaikkee alusta, en tykkää yhtään olla yksin ja jos lähden nyt taas siitä, että painelen tuol yksinäni niin en tiiä mitä tulee vastaan ja millasia epäluotettavia ihmisiä. Py oli vaan mulle niin parasta. Ja sit kävi näin. Jauhan ihan hitosti, mutta jos nyt sit kostan ja petän sitä, niin se suuttuu ja jättää mut varmaa. Mut tiiän et tilaisuuden tullen varmasti teen niin, en pysty esteleen itteeni ja mulla on sen verta korkee ego etten aio jäädä häviäjäks. Vittu...

bella de la rosa
Seuraa 
Liittynyt15.7.2014
annaaj

Toivottavasti joku vois tähän asiaan vähän avittaa. Siis huomasin poikaystäväni puhelimessa vahingossa viestin tämän vuoden huhtikuulta, jossa joku kiitteli kivasta illasta ja vinkkasi perään, että ehkä ensi kerralla "taipuu lattiaan saakka" (tarkoitti vissii tanssimista tms). (Etsin numeron, joka kuului naiselle)

Tiedän varmasti, että PY(=poikaystäväni) on ollut yötä vain miespuolisella työkaverillaan tuona yönä, mutta silti vatsaa alkoi kiristää kun luin kyseisen viestin. En pidä siis pettämisenä, jos nyt jonkun kanssa tanssii ja juttelee, mutta viestistä ilmeni että PY on selkeästi antanut ymmärtää itsestään jotain muuta, koska nainen oletti mahdollisesti näkevänsä hänet uudelleen. PY oli myös antanut numeronsa tälle naiselle, sillä viestissä ei ollut lähettäjän nimeä. (oletan että jos ko. nainen olisi etsinyt numeron tiedustelusta, hän olisi ilmoittanut myös kuka on, mutta tässä tapauksessa nainen oletti että PY tietää, keneltä viesti on tullut).

Siis mietinkin, että mitä tekisin. Ole ahdistunut asiasta, mutten aio kertoa PYlle mitään. En lue hänen viestejään normaalisti, mutta kyseinen viesti sattui osumaan silmään, kun etsin yhtä itse hänelle lähettämääni viestiä... Epäilykseni heräsivät myös siksi, että yleensä PY kertoo näistä ryyppyilloista avoimesti, mutta tuo kyseinen ilta kuitattiin vain "ei ollu oikeen ketään hyvnnäkösiä muijia". Toisin sanoen jätti tarkoituksella kertomatta, koska koki vissiin huonoa omaatuntoa.

Mitään vastaavia kokemuksia? Apuja?

Moikka!

Sinuna mä kysyisin ihan suoraan tältä sun PY:ltä että miten asiat on. Jos kerran epäilet jotain ja sinua on alkanut häiritsemään tämä asia niin parasta on että kysyisit. Voit vaikka heittää, että vahinogssa katoin hänen kännykkäänsä kun hän sai viestin mutta tarkoitus ei ollut vakoilla.

annaaj
Seuraa 
Liittynyt29.7.2014

Niin siis sain jo selville, että poikaystäväni oli yhden baari-illan aikana pettänyt mua pussailemalla jotakin randomimuijaa. Katuu kyllä hirveästi, mutta mua vaivaa tää asia. Osaan jotenkin välillä siirtää jo ajatukset muualle mutta sit ku muistan tapahtuman ja alan ajatteleen sitä, niin en tiedä mitä tekisin...

annaaj
Seuraa 
Liittynyt29.7.2014

Pyydän lisää mielipiteitä. Oon nyt yrittäny "antaa anteeks"/ jatkaa jollain lailla normaalisti tuosta kyseisestä pettämisestä huolimatta. Kuitenkin välillä tunteet ja paska fiilis pulpahtaa pintaan ja esim jos riidellään, niin saatan ajoittain ottaa pettämisen esiin. Oon yrittänyt olla katkeroitumatta ja mulla on oikeesti ihan kivaa ja hyvä fiilis PY:n kanssa suurimman osan ajasta.

Mietin vaan että teenkö nyt typerästi, pettääkö se uudestaan? Oon ajatellu myös, että jos "kostan" pettämisen, niin pääsen ikäänkuin samalle tasolle. Tätä ajatusta en kuitenkaan oo lähtenyt toteuttaan ja hyvä niin.

Luottamus vaan on vieläkin ihan totaalikateissa, vaikka käytännössä PY näyttää mulle pyytämättä kaikki viestit mitä sille tulee ym. En vaan silti pysty luottaan yhtään. Toki tapahtuneen paljastumisestakin on vasta hiukan yli puoli vuotta, että ehkä luottamuksen rakentamiseen menee useampi vuosi.

Oon myös toisaalta ajatellu että jossain vaiheessa kaikki pettää. Ja että ei mun enempää tarvii luottakaan.

Onko kellään vastaavia kokemuksia, mitä lopulta on käynyt?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat