+20v ja ainoa joka haluaa bilettää vielä?

Vierailija

Onko täällä ketään muita +20 vuotiaita jotka silti haluaa bilettää ja pitää hauskaa? Olen itse 22-vuotias ja tuntuu että kaikki kaverit on joko töissä, seurustelee intohimoisesti tai alkaa perustaa perhettä! Mälsää! Itsekin olen parisuhteessa mutta tykätään miehen kanssa bilettää ja mennä. Ärsyttää kun hänellä on bilekavereita vaikka kuinka mutta itse joudun usein viettämään perjantai-illat yksin (kuten nytkin!) tylsää!!

Kommentit (4)

Vierailija

Pystyn niin samaistumaan! Olen itsekin 22-vuotias ja tuntuu että kaikki tämänikäiset tutut haluaa viikonloppuna lähinnä olla kotona. Seurustelen itsekin mutta tykkäisin myös käydä bilettämässä ja että olis viikonloppuisin menoa ja meininkiä, harmi kun poikaystävääkään ei enää baareilut oo pitkään aikaan kiinnostaneet. Tuntuu kuin tässä vaiheessa pitäisi jo olla toinen jalka haudassa ja on jotenkin outo kun biletys vielä kiinnostaa.

katih
Seuraa 
Liittynyt26.7.2014

Täysin samat sanat täälläkin! Olen 24-vuotias ja erosin muutama viikko sitten avomiehestäni, joten viikonloppuisin haluaisin menoa ja meininkiä. Suurin osa ystävistäni kuitenkin seurustelee ja haluaa hengailla poikakaverinsa kanssa kaiken vapaa-ajan. Tylsää. :)

Vierailija

Et ole ainoa.. Samanikäinen olen minäkin ja tuntuu, että olisin pääsemässä vasta vauhtiin! Hiukan toivoton olo tulee miettiessä, että pääseekö vielä bilettämään vai joko ne ajat on ohi, vaikka nuoria ollaankin.

Vierailija

En tiedä miten päädyin tälle sivulle, mutta. Mun tuleva ex-vaimo ei muuta tekisikään kuin bilettäisi ja ostelisi mekkoja ja ikää hänellä 24v ja on meillä lapsiakin 2 joiden hän haluaisi asuvan luonaan ja minun tarvittaessa heitä sitten hoitavan. 2 tulen välissä, kun mielelläni olen lasteni kanssa, mutta häbn pyrkii sitä käyttämään häikäilemättä hyväkseen. Nimim. Iskä

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat