Hiukset takkuilee

Vierailija

Heippa! Kun aloin seurustelemaan, pesin hiuksiani joka päivä. Suoristin myös ja kuivasin. Koska halusin näyttää mahd. hyvälle. Noh, nyt siitä saan maksaa.
(+ e-pillerit saattoivat vaikuttaa hiuksiin, hormoonimuutoksien takia.) Tällä hetkellä en edes pillereitä enään syö, vaikka seurustelen.

Mulla on siis aina ollut tosi pitkät ja paksut hiukset, mutta kuitenkin värjätyt blondit. Mulla itellä on siis todella tumma oma tukka, eli aika kestävä ja paksu. Kestää siis värjäykset. Myöskin olen aina pessyt hiuksiani harvoin + käsitellyt harvoin. Näin ne on pysyneet kunnossa. Nyt hiukseni on siis vielä suht pitkät ja aika paksut, mutta ei todellakaan samalla tavalla kuin ennen. En tällä hetkellä ollenkaan värjää edes hiuksia, pidän pientä taukoa ja pesen tosi harvoin. Hiukseni kuitenkin on aika usein takkuilevat. Eli siis esim. haravoidessa hiuksia ne jää kiinni toisiinsa, mutta aukeaa kyllä. Välillä pahemmin jää kiinni toisiinsa. Mikä avuksi? Olen käyttänyt muutaman kerran öljyä hiuksissa, joka on osakseen helpottanut.

Mutta mikä shampoo ja hoitoaine sopisi värjätyille, blondeille, takkuileville ja suht hennoille hiuksille...?

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat