Outoon vaivaan apua!

Vierailija

Osaiskohan joku auttaa, kun mulla on vähän erikoinen vaiva, johon en keksi ratkaisua. Elikkä mulla tuntuu painetta jatkuvasti virtsarakossa, eli tuntuu kuin olisi pissahätä koko ajan. Pissaaminen ei kuitenkaan kirvele yhtään. (mulla on ollut lukuisia kertoja pissatulehdus, joten tunnistan oireet) Vähän epäilen että tämä olisi pissatulehdusta, koska oireina vain tuo paine. Soitin kuitenkin itelleni antibioottikuurin varmuuden varalta. Lisäksi seksin jälkeen virtsarakkoa kirvelee ja seksin aikana munasarjoihin vihloo. Liittyyköhän nämä toisiinsa? :/ Ja ajoittain multa tulee myös paksua valkovuotoa. Onko muilla ollut koskaan samanlaisia juttuja ja mitähän tämä mahtaisi olla? Meinasin jo pyörtyä kun klamydia ym jutut tuli mieleeni. Toivottavasti ei ole sitä! Kiitos vastauksista! :)

Kommentit (2)

bella de la rosa
Seuraa 
Liittynyt15.7.2014

moikka! Mulla oli samaa ja kävin terveysasemalla sentakia. Sain antibioottikuurin vaivaa eli minulla oli plus1 bakteeri.. alapäässäni. se tulee siis yleensä yhdynnyn aikana. Ja kun on antibioottikuuri meneillään niin ei saisi juoda viikkoon alkoholia.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat