Stressi, seksi ja parisuhde.

Vierailija

Hellou,
Olemme olleet mieheni kanssa nyt kohta 9 kk yhdessä. Alussa seksi oli täydellistä ja ihanaa. Rakastin sitä. Ennen suhdetta, en harrastanut irtosuhteita ollenkaan, eli käytännössä en ollut harrastanut seksiä todella pitkään aikaan..Halutti kuitenkin lähes kokoajan. Nyt parisuhteessa seksi loppui 3kk jälkeen ensin siihen, kun tulin raskaaksi. Yhtäkkiä ei enään haluttanut, pahaolo, vihasin kosketusta jnejne.. Tein testin ja raskaanaha olin, mutta tein abortin. Abortin jälkeen aloitin sitten e-pillerit. Kuukauden niitä syötyä iski haluttomuus, akne, hiustenlähtö, stressi. Käytin pillereitä 3kk, kunnes päätin ne lopettaa. Lopetuksen jälkeen meni noin kuukaus, olo oli taas mahtava. Seksi maistui ja ei ollut niin paljon stressiä ja akne lähti. Kuitenkin, kun elän parisuhteessa kävin lääkärin kanssa puhumassa ehkäisystä. Sain uudet e-pillerit. Ehdin niitä käyttää kuukauden, kun taas alkoi hirveä akne. Kuukauden ehdin niitä käyttää ja lopetin, koska se on valitettavasti iso paikka mulle, enkä halua hormooneja enään.Nyt käytämme vain kondomia, mutta seksi ei vaan maistu niin hyvin enään, ei siis sen takia, että meillä on käytössä kondomi..En tiedä johtuuko se tästä kauheesta stressistä, jota kuitenkin yritän kokoajan välttää.. Mieheni on todella huomaavainen, kuuntelee mua, tekee mun eteen asioita, mut itse olen vaan kokoajan väsynyt ja stressaantunut. Pelkään, että hiuksiani taas lähtee ja akne ei lähtisi multa ollenkaan. Nyt pillerit lopetettua on mennyt kolmisen viikkoa, iho on vieläkin huonona.. Tuntuu, että stressaan muutenkin turhista asioista, vaikka tuo iho ja hius-juttu on mulle vaikea, vaikkei sitä jokainen ymmärtäisi. Se on vaan mun itsetunnolle tärkeää.

En oikeasti tiedä mitä tehdä. Tykkään kyllä mieheni kanssa seksistä, kun ''aloitamme'' sen, mutta ennen sitä ei tee mieli ollenkaan.. Ja muutenkin on jotenkin kummallinen olo. En tiedä onko mun hormoonit jotenkin sekaisin.. Tää on muutenkin mun ensimmäinen suhde, enkä haluaisi sitä pilata sillä, että mulla on kokoajan huono olla. Miehni kanssa yritän skarpata, mutta silti sisällä tuntuu vaikeelta. Huomenna olen taas menossa lääkärille käden takia ja samalla puhumaan näistä probleemista. Onko kanssa tovereita? Rakastatte miestänne, mutta seksi ei kunnolla maistu?

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat