Tunnustuksia: mitä kukaan ei uskoisi sinun osaavan? - Yleinen keskustelu

shanti

ihana topikki! itsetunnonkohottaja suorastaan!! :D

rupesin ihan miettimään mitä osaan vai osaanko mitään, mut hitto, osaan käyttää rälläkkää ja muitakin "puukässähärveleitä" jonkun verran, tai siis sen verran, että omiks tarpeiks, teen hiton hyviä suklaamuffinsseja enkä polta ikinä vettä pohjaan :wink:

nyt on voittajafiilis!

Kiitos Jzzu ihanan keskustelun herättelystä, pelastit iltani! :) *halaus*

Sivut

Kommentit (123)

figaro

Hmm.. olen aika poikatyttö ja usein ensimmäinen kuva minusta ei ole kovin naisellinen :) Enkä taida sitä kyllä tosin ollakaan :D

Uskoisin, että kovin monikaan ei usko minun osaavan neuloa tai virkata tms. ja minähän olen käsitöitä harrastanut alle kouluikäisestä :P

Autojen rassaamiset sun muut eivät varmaankaan yllätä ketään :(

Pöh.. En keksi muuta tähän hätään :roll:

Lucky Lady

No, minulla on pää täynnä kaikenlaista yleistietoa liittyen etenkin luontoon. (Tämä johtuu siitä, että killistelin koko lapsuuteni Avaraa Luontoa ja katson ohjelmaa vieläkin). Niinpä voin usein esim. korjata kavereiden vääriä käsityksiä ja tarjoilla tiukkaa faktaa milloin minkäkin elikon elämästä. Osaan myös paljon sivistyssanoja! Nykyisin kaverit tulevatkin aina kysymään minulta..tätä eivät meinaa ulkopuoliset uskoa, koska mitäpä blondi voisi mistään tietää..! :lol:

Lukemalla oppii.

Ai niin: osaan myös katsoa autosta öljyt ainakin teoriassa. Käytännössä en koskaan kuitenkaan tee niin, koska minusta on paljon mukavampaa ja siistimpää teettää se miehellä. (ja pääsepäs sekin vähän "urostelemaan" silloin!)

Lizzie
Lizzie
Osaan uida tosi hyvin! (harrastin kilpauintia ala-asteen)
Osaan myös laulaa ja puhua englantia hyvin :)

Niin, ja ruletan aina Aliaksessa kun puhun ja ajattelen niin nopesti,
Trivialissakin loistan kun nippelitieto jää hyvin päähän, hehee :)
Saan myös helposti kavereita, tänäkin vkonloppuna kaksi ennen vierasta tyttöä pyysi numeroa ku olin muka nii kiva :D

sopuli

Osaan olla mukava ja sosiaalinen :) ja iloinen! Pidän kovasti näistä puolista itsessäni... On tietysti päiviä, etten jaksa olla kovin sosiaalinen. Olen myös hyvä työssäni.

unelma_lapsi

Osaan vaihtaa lampun.. mutta olen vaan niin lyhyt, ettei se meinaa ikinä onnistua..

Osaan myös kokkailla erittäin hyvin (sen kyllä jotkut tietää.. usein on kehuttu ruokia)

Osaan taiteilla ihan kohtuu hyvin.. sitä ei kovin moni tunnu uskovan..

Osaan myös lukea erittäin taitavasti väärin päin..

En nyt muista, mutta mulla on paljon piileviä lahjoja..

Jeii

Multakin menee nuo käsityöjutut aika sujuvasti, uusimpana kankaankudonta :)

Tietokoneista tiedän keskimääräistä enemmän, vaikka en aivan nörtiltä näytäkään.

Niin, ja osaan (toisten avulla) pystyttää ja pakata puoljoukkueteltan, laavun ja jopa lumimajan. Vaikka en ole käynyt armeijaa ;)

Bregalad

Tiedän laumanvartijakoirien (keskiaasianpaimenkoira yms.) käyttäytymisestä jokseenkin kaiken mutta oikeellinen neuvoni on monesti jätetty huomiota ja mokattu koko juttu koska minä en kuulemma vaikuta koiraihmiseltä kolmenkaan koiran jälkeen.

Juniper

Hmm.. Mitä minä osaan....

Apua!!! Miks tää topic on yhtäkkiä tosi paha.. Kamalaa kun ei keksi mitään :cry:

Mä osaan olla kiltisti kun juon..

Tähän hätään en keksiny muuta.. :oops: : :lol:

Carrie

osaan valmistaa radion. Tai ainakin sain sellaisen joskus aikaan eräällä kurssilla :D olin kurssin ainut naispuolinen henkilö, ja ainut jonka radio toimi. Jo oli pojilla ihmettelemistä, olivat pitäneet mua sitä ennen niin naisellisena ja ei-niin-tekniikkanerona :)

Onnistuin myös kokoamaan uuden sängyn itselleni, siis laittamaan siihen jalat kiinni, ja ainakin vielä pysyy kasassa :D

Osaan monenlaisia voimisteluliikkeitä ja tasapainoni on hyvä, mitä ei kyllä uskoisi minusta ellei tiedä harrastustaustaani.

Siihen taitaa mun yllättävä osaaminen rajoittua :P

SunLion

jaahasta...mä en kyllä meinaa keksiä mitään :O Ehkä oon vaan niin huono :(

Nooh...mä kirjotan älyttömän nopeesti vaikken osaa kymmensormijärjestelmää ja se ihmetyttää monia.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat