tunteet päin peppua

Seuraa 
Liittynyt15.7.2014

Moikka!

Tulin tänne auvautumaan kun päätä alkaa särkemään stressin takia. Minulla on ollut aivan ihanan pojan kanssa juttua n. 3 kuukautta ja etenemme hyvään tahtiin. tykkään tästä pojasta todella paljon enkä osaa ajatella elämää ilman häntä.

Mutta.. silti minulla on mielssä eräs toinen henkilö joka särki sydämmeni ennen kuin tapasin tämän ihanan pojan. Olemme samassa työpaikassa tämän niin sanonut ``exän`` kanssa. Oikeastaan meillä oli seksisuhde, hän soitti minulle kun teki mieli ja minä soitin kun minun teki mieli. Meillä oli kivaa, katsoimme hänen luonaan leffoja ja tulimme hyvin toimeen. Suhde ei silti kestänyt kun kerroin hänelle tunteistani.. hän pelästyi eikä halunnut enään tavata minua. Olen kuullut huhuja,e ttä hän olisi melkein joka ikistä työkaveriani pannut samaa aikaa kun meillä oli seksisuhde. Vaikka hän on särkenyt sydämeni monesti niin miksi minä ajattelen sitten häntä? onko minulla tunteita häntä kohtaan vielä? pitääkö minun olla huolissani? Hän yks päivä soitti minulle 4 yöllä, enkä vastannut. Hän oli varmaan umpikännissä, mutta entiedä mitä asiaa hänellä oli. En ole kysynyt häneltä täällä töissä miksi hän soitti minulle koska yritän välttää hänen kanssaan minkäänlaista keskustelua. Mutta kertokaapas kaikki naiset, mitä minun pitäisi tehdä??

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat