Uusi ammatti! (Kauneusneuvoja..)

Seuraa 
Liittynyt9.5.2011

Talonrakentajaksi opiskeltu amiksessa ja nyt meneillään rakennusmestarin opinnot. Olen jo jonkin aikaa mietiskellyt ihan uutta ammattia itselle. Laitoinkin hakemusta jo eräälle naiselle, joka etsi kynsistudioonsa kynsiteknikkoa ja ainakin ilmoituksen perusteella hommaan koulutetaan. Kynsiteknikon homma ei ole minulle täysin vieras kuitenkaan!

Nyt alkoi sitten kiinnostaa tuo kosmetiikkaneuvojan homma. Ilmeisesti siihen opiskellaan lähes samat kurssit kuin kosmetologikin, mutta jotkin ihonhoitokurssit korvataan tuoteneuvonta (tms) kursseilla.

Ongelmana on vaan se, että heräsin liian myöhään ja kaikki haut on jo menneet enkä voi osallistua täydennyshakuun, koska olen jo ammatin opiskellut. Ja taitaa kauneudenhoitoala olla niin suosittu, ettei vapaita paikkoja enää ole.

Mitenhän voisin edetä tämän asiani kanssa? Kaikenlaiset lyhyemmätkin kurssit kauneuteen liittyen kelpaisi. Tiedän kyllä, että kosmetiikkaneuvojan palkka ei taida päätä huimata, mutta minulle työssä ei tärkeintä ole kuitenkaan palkka. Ja tosiaan, varmasti aion hankkia lisää muita kauneuteen liittyviä koulutuksia ja käydä kursseja jne...

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat