Rakkauttako?

Seuraa 
Liittynyt9.7.2014

Olen seurustellut noin 2,5 vuotta poikaystäväni kanssa. Alusta lähtien ongelmia tuotti hänen ahh niin mukava äitinsä. Ensimmäisen vuoden kuuntelin haukkumista ja mollaamista ennekuin pistin stopin sille. Poikaystäväni muutti virallisesti kanssani yhteen kesän alussa kun sai lukionsa loppuun. Tilanne hänen vanhempiensa kanssa kärjistyi niin pahaksi, että en mennyt edes poikaystäväni valmistujaisiin. Hänen äitinsä on haukkunut minut niin ulkonäöllisesti kuin henkisesti ja hänen isänsä taas ulkonäöllisesti plus hän syyttää minua poikansa manipuloinnista ymsymsyms.

Kuitenkaan ongelmat eivät loppuneetkaan kun otimme etäisyyttä hänen vanhempiinsa. Nyt poikaystäväni on muuttunut täysin. Istuin esim sohvalla muutama ilta sitten ja hän naurahti että sohva on täysin notkolla koska olen niin painava. Pahoitin mieleni ja kerroin hänelle etten tykkää tuollaisesta haukkumisesta. Hän vain totesi ettei tarkoittanut pahalla asiaa. Samaa haukkumista ja naljailua olen saanut kuulla alusvaatteistani, ruuastani ja hiuksistani. En sano ettenkö itse laita sitten takaisin kun hän haukkuu minua, mutta henkisesti olen aivan loppu. 

En koskaan ole pyytänyt poikaystävältäni laittamaan vanhempiinsa välejä poikki, mutta olen tehnyt selväksi sen etten enään kuuntele haukkumista. Suhtautumiseni poikaystävääni on muuttunut ja olen jo pitkän aikaa miettinyt eroa. Kuitenkin joku asia aina jarruttaa sen verran etten ole häntä jättänyt. Nyt kuitenki alkaa tuntua toivottomalta. :( Ylireagoinko kenties vai onko ongelma oikea? :((((

Kommentit (1)

reflection
Seuraa 
Liittynyt14.7.2014

Tilanteesi on vaikea, mutta sinun ei missään tapauksessa tarvitsisi kuunnella tuollaista. Olet siis kertonut poikaystävällesi samat asiat kuin tänne ja hän tietää, että tuollaisten asioiden sanominen tosiaan satuttaa sinua? Jos mies ei ymmärrä senkään jälkeen lopettaa, kannattaa tosissaan miettiä, kuinka kauan itse jaksaa moista. Voiko olla, että syy eron vaikeudelle onkin pelko yksin olemisesta, eikä kiintymys toiseen? 

Kuitenkaan, kukaan ulkopuolinen ei voi päättää tunteistasi tai siitä mitä teet asian suhteen. Mieti kuitenkin tarkkaan, ettet kuluta itseäsi loppuun vain pelastaaksesi suhteen, jossa sinulla ei ole hyvä olla. Sinä olet tärkein ihminen elämässäsi!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat