Seksistä

Vierailija

Oon 17-vuotias tyttö ja seurustelen ikäiseni pojan kanssa. Me ollaan suunniteltu/puhuttu jonkun verran seksistä ja kysyisin teiän mielipidettä, siitä mitä ootte mieltä siitä, että kauanko kauanko on pitänyt/kannattaa olla suhteessa enne kun harrastaa seksiä? Ja onko kortsu pelkiltään tarpeeksi turvallinen? En käytä pillereitä vielä, mutta suunnitelmissa on

Kommentit (3)

Vierailija

Moikka!

Minä olin 16v. kun menetin neitsyyteni, ja oltiin seurusteltu silloisen poikaystävän kanssa noin kuukausi. Me ei pidetty kiirettä, ei suunniteltu mitään aikatauluja että "nyt se tapahtuu", vaan annettiin asioiden mennä omalla painollaan eteenpäin. Ja tuosta kortsusta, kaikissa mun suhteissa (tai niissä missä ollaan sitä käytetty, nykyään syön pillereitä) se on kestänyt, ei oo koskaan revennyt tai muuta, eli voin suositella sitä pelkästään. Tietysti jos se hajoaa (näätte siinä reikiä tai muuta yhdynnän jälkeen) niin suosittelisin hakemaan apteekista jälkiehkäisypillerin :)

Vierailija

Me oltiin oltu 5 kuukautta yhdessä (olin 13.v) ennenku harrastettiin seksiä ekaa kertaa. Sen jälkeen olin tapaillut miestä kuukauden kunnes menimme sänkyyn. 
Ja niinkuin ylempi totesi, korstun pitäisi yksinään riittää.

Vierailija

No ainakin niin pitkään kannattaa olla ollut suhteessa, että luottaa toiseen ja seksi tuntuu molemmista ajankohtaiselta ja luonnolliselta. Mikäli olette jo puhuneet asiasta ja molemmat olette valmiita, niin mikäs siinä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat