Mitä mies haluaa

Seuraa 
Liittynyt29.6.2014

Ollaan tavattu suomi24 treffipalstalla. Mä 25v ja mies 10v vanhempi. Soitellaan joka päivä, kun molemmilla on omat työkuviot ja vielä 100km välimatka.

Juhannus oltiin yhdessä mökillä ja olivat kolmannet treffit. Seuraavana päivänä mentiin kylpylään ja mies maksoi kaiken. Kyllähän sitä viikonlopun aikana tuli seksiäkin harrastettua. En vaan ota miehestä selvää, mitä musta haluaa. Yritin jopa maksaa sen kylpylän, ja mies ei ottanut hyvällä, joten annoin maksaa.

Hellä mies, jo toisella treffeillä lämmitti mun käsiä, kun olivat kylmät ja hiero reisiä autossa, joten mietin, että pitäiskö unohtaa koko mies. Onko vaan seksin perässä, vai onko vaan varovainen kun on yksi lapsikin. Kysyin eilen mikä meidän tilanne on, niin vastasi että antaa kaiken mennä omalla painollaa.

Kanssasisaret tarvitsen neuvoja, katonko vielä vai annanko vaan olla ja ilmoitan, ettei tästä tuu mitään.

Kommentit (2)

Mellyaww
Seuraa 
Liittynyt11.8.2009

En nä e mitään syytä tuon tekstin perusteella miksi et voisi katsoa mihin tienne vie? Et maininnut mitään painavaa syytä, miksi suhde ei toimisi tai miksi sinun ei kannattaisi antaa sille mahdollisuutta. 

Mikäli sinua epäilyttää sen verran, että kyselet muiden mielipiteitä, voi se itsestään j okertoa tilanteesta paljon. Ehkä sinä et ole valmis antamaan asioille aikaa?

Tuon ikäinen mies todennäköisesti on jo kokenut suhde koukerot ja lapsenkin ollessa kuvioissa on hieman varovaisempi. Ei kaikilla ole tarvetta samantien ekojen treffien jälkeen kuuluttaa rakkautta facebookissa ja muuttaa puolen vuoden jälkeen yhteen.

Eniten tuossa asiassa ehkä itseäni mietityttäisi tuo välimatka. Kuka sellaista jaksaa.

Mitä tulee seksin perässä juoksemiseen, no.. sitähän se jo sai. ja on kyllä aika puutteessa jos pelkän seksin takia pitää kustantaa naiselle kylpyläreissut ja mökkireissut. Seksiä saa helpommallakin. :)

bella de la rosa
Seuraa 
Liittynyt15.7.2014
Ninato89

Ollaan tavattu suomi24 treffipalstalla. Mä 25v ja mies 10v vanhempi. Soitellaan joka päivä, kun molemmilla on omat työkuviot ja vielä 100km välimatka.

Juhannus oltiin yhdessä mökillä ja olivat kolmannet treffit. Seuraavana päivänä mentiin kylpylään ja mies maksoi kaiken. Kyllähän sitä viikonlopun aikana tuli seksiäkin harrastettua. En vaan ota miehestä selvää, mitä musta haluaa. Yritin jopa maksaa sen kylpylän, ja mies ei ottanut hyvällä, joten annoin maksaa.

Hellä mies, jo toisella treffeillä lämmitti mun käsiä, kun olivat kylmät ja hiero reisiä autossa, joten mietin, että pitäiskö unohtaa koko mies. Onko vaan seksin perässä, vai onko vaan varovainen kun on yksi lapsikin. Kysyin eilen mikä meidän tilanne on, niin vastasi että antaa kaiken mennä omalla painollaa.

Kanssasisaret tarvitsen neuvoja, katonko vielä vai annanko vaan olla ja ilmoitan, ettei tästä tuu mitään.

Kuuntele sydäntäsi! Onko hän sinulle niin tärkeä, että hän olisi tulevaisuudessakin sinun elämässäsi mukana.

Itse en uskonut kaukosuhteisiin, ennen kuin tapasin prinssini. Hän on täällä Suomessa kesän töissä ja lähtee sitten opiskelemaan Viroon. Mutta minua vähän epäilyttää haluaako hän jatkaa suhdetta koska hänellä on jäänyt traumoja entisestä suhteesta :( Annan kyllä kaikkeni hänelle ja toivon, että meidän suhde toimii ja tulee kestää!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat