Tapailemani miehen deittiprofiili

Seuraa 
Liittynyt21.7.2012

Hei, lähinnä nyt kirjoitan selvittääkseen omia ajatuksia ja kuullakseni muiden kokemuksia. Eli siis olen tapaillut miestä noin vuoden ajan. Ollaan molemmat rennolla mielellä tapailtu ja vietetty aikaa yhdessä. Ei olla kuitenkaan sovittu, että oltaisiin parisuhteessa tai muutakaan. Aiemmin tiedustelin suhteen tilaa mieheltä ja hän totesi tämän perussetin " En tiedä mitä haluan, pitäsköhän vain olla kavereita?". Ollaan kuitenkin nyt jatkettu samaan malliin. Mä olen ollut rennolla otteella koko hommassa mukana ja edennyt päivä kerrallaan. Nyt kuitenkin kaverin kautta sattumalta löysin kyseisen miehen deittiprofiilin netissä. Pitäisköhän tää asia ottaa puheeksi vai mitä? molemmilla näköjään ollut ettei oikein tiedä mitä haluaa, mutta kieltämättä mua vähän häiritsee se profiili...

Kommentit (1)

Hentuska
Seuraa 
Liittynyt13.3.2014

no voisihan se olla asiaa kysyä mieheltä uudelleen, että onkos tullut uusia mietteitä suhteen tilasta. Kerro mitä itse suhteelta haluat. Ystäväni roikkui vuosia miehessä joka ei halunnut parisuhdetta, säännöllinen petiseura kuitenkin kelpasi ja ystäväni elätteli toiveita oikeasta suhteesta. Homma sai päätöksen kun ystäväni sai mieheltä klamydian, ymmärsi vihdoin ettei mitään suhdetta ole eikä tule.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat