apua

Seuraa 
Liittynyt25.6.2014

Noin puoli vuotta sitten olimme ystäviemme kanssa juhlissa. Olimme ensin etkoilla parin ystävän kanssa ennen kunnon juhlia. Noin yhden maissa yöllä me lähdimme kävelemään keskustan läpi matkalla niihin varsinaisiin juhliin. Oli hämärää ja meitä oli kolme naista kävelemässä, minun kaksi ystävää kävelivät minun edellä. Vastaan tuli minua huomattavasti vanhempi mies, en tuolloin reagoinut häneen lähes millään tavalla. Kävelin siinä hämärässä yksikseni katse maassa. Juuri kun tämä kyseinen mies minut oli ohittanut hän ottaa kiinni vyötäröstäni, nostaa minut ilmaan ja alkaa kantamaan minua pois päin. Paniikissa huudan apua mutta hän kuiskaa korvaani ''mä pelastan sut''. Säikähdän vielä enemmän ja alan rimpuloimaan ja potkimaan päästäkseni hänen otteesta. Yksi ystävistäni kuulee huutoni ja alkaa juoksemaan meitä kohti. Minä jatkan potkimista hänen sylissään, hänen kädet edelleen tiukasti vyötäröni ympärillä. Hän huomaa ystäväni lähestyvän ja hänen otteensa lipee ja hän pudottaa minut ja juoksee karkuun. 

Olen yrittänyt parhaani unohtaa koko tapahtuman mutta en voi lopettaa miettimästä mitä olisi käynyt jos hän ei olisikaan pudottanut minua vaan jatkanut minun raahaamista poispäin. Olen nähnyt painajaisia tästä tapahtumasta ja on koko ajan levoton olo yksin ollessani. mitä minun kuuluu tehdä? Tästä tapahtumasta on jo aikaa mutta se vaivaa edelleen mieltäni.

Kommentit (1)

tapex
Seuraa 
Liittynyt19.10.2009

Tuo on ollut kyllä todella hurja tilanne..  Oletko päässyt puhumaan asiasta ammattilaisen kautta,jos siitä on jo jonkin aikaa ja se vaivaa sinua edelleen. Sinun kannattaisi pitää melkein mukana jotain ns. "kättä pidempää", jolla voisit suojata itseäsi tarpeen tullen. Itselläni on ollut myös todella hurja nuoruus (vaikka olenkin vasta 24-vuotias), ajan kanssa ja puhumalla asia vaivaa aina vain vähemmän ja vähemmän. Itse olen turruttanut itseni päihteillä ja se ei todellakaan ole hyvä vaihtoehto.. Mutta nyt on onneksi uusi elämä alkamassa kun muutimme mieheni kanssa Norjaan pysyvästi. Ja olen siitäkin niin onnellinen,että löysin unelmieni miehen. Kannattaa käydä melkein lääkärin juttusilla tai sitten soittaa niihin auttaviin puhelimiin, mitä niitä nyt onkaan.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat