kannattaako enään yrittää

Vierailija

Ollaan 8kk seurusteltu ja joulukuussa sain kuulla että mieheni olisi samaan aikaan minun ja hänen eksänsä kanssa. Molemmat sanoivat ettei se olisi totta. Viime kuussa hän jäi kiinni ihme jutteluilta likkojen kanssa jolloin jo mietin eroa. Päätin kuitenkin antaa anteeksi ja hän lupasi ettei niin enää koskaa tapahtuisi. Ei kauaakan kun hän jäi taas samasta jutusta kii, laitteli sydämmiä ja pusuhymiöitä monelle eri naisille ja ehdotteli tapaamisia. Kun tytöt kysyivät että etkös seurustele niin joillekin laittanu ettäjuu mut erotaan pian tai että pientä säätöö vain. Seurustelu juttu hänen eksänsä kanssa oli totta ja helmikuuhun asti olivat samalla yhdessä kun hän oli minun kanssani myös..ei myös kunnioita eikä arvosta. Saattanu pudottaa sylistä riidan aikana jolloin satutin käteni ja itkin lattialla hänen huutaessaan minulle. Vasta hetken päästä tuli kysyy onko kaikki ok ja että se oli vahinko ja että hänhän koitti saada kiinni etten tippuisi vaikkei koittanut..olemme eronneet mutta mietimme että jatkaako silti. Hän haluisi jatkaa mutta itse en oikeasti tiedä mitä tehdä enään. Entä jos hän tekee silti sen uuudestaan kun jo niin monta kertaa tehnytkin..hän sanoo ettei tekisi muttta niin..

Kommentit (3)

Vierailija
Vierailija

Ollaan 8kk seurusteltu ja joulukuussa sain kuulla että mieheni olisi samaan aikaan minun ja hänen eksänsä kanssa. Molemmat sanoivat ettei se olisi totta. Viime kuussa hän jäi kiinni ihme jutteluilta likkojen kanssa jolloin jo mietin eroa. Päätin kuitenkin antaa anteeksi ja hän lupasi ettei niin enää koskaa tapahtuisi. Ei kauaakan kun hän jäi taas samasta jutusta kii, laitteli sydämmiä ja pusuhymiöitä monelle eri naisille ja ehdotteli tapaamisia. Kun tytöt kysyivät että etkös seurustele niin joillekin laittanu ettäjuu mut erotaan pian tai että pientä säätöö vain. Seurustelu juttu hänen eksänsä kanssa oli totta ja helmikuuhun asti olivat samalla yhdessä kun hän oli minun kanssani myös..ei myös kunnioita eikä arvosta. Saattanu pudottaa sylistä riidan aikana jolloin satutin käteni ja itkin lattialla hänen huutaessaan minulle. Vasta hetken päästä tuli kysyy onko kaikki ok ja että se oli vahinko ja että hänhän koitti saada kiinni etten tippuisi vaikkei koittanut..olemme eronneet mutta mietimme että jatkaako silti. Hän haluisi jatkaa mutta itse en oikeasti tiedä mitä tehdä enään. Entä jos hän tekee silti sen uuudestaan kun jo niin monta kertaa tehnytkin..hän sanoo ettei tekisi muttta niin..

Ja paljon muutakin siinä on..

Vierailija

No todellakin pitäis erota se kusipää jätkä on tuhlannu sun elämästä 8kk. pikaystäväsi on todella epäkypsä. Jätä se! se varmasti tulee jatkamaan tuota touhua kauankin mutta kun on käyny naisia läpi huomaa et tässäkö tä oli, sille ei jää mitään käteen kun maine on mikä on ja jos se on tollasta tehny senki jälkeen kun ekan kerran jäi kiinni niin ei ole mitään tunteita sillä haluu vaan pitää jonku itsellään koko ajan ja siinä sivussa muita tai vaihtaa heti kun "miellyttävä" mahdollisuus. Tuo mies ei kuulosta oikeesti rakastuneelta. Jätät sen, toivut kyllä siitä ja vaikka tuntuu tosi petetyltä ja vituttaa niin UNOHDA SE.  sekavaa tekstiä mut vituttaa tollaset miehet jolla ei ole aivoja vaan pe***. Hyviä miehiä kyllä löytyy vielä.

Vierailija

Olen itse kokenut tuon saman, ja sanon ettet halua viedä tilannetta pahempaan. Arvosta itseäsi sen verran ettet hyväksy tuollaista kohtelua. Ansaitset ihmisen, joka kunnioittaa ja rakastaa. Tuollainen käytös ei muutu. Voin kertoa, että on olemassa oikeasti hyviä miehiä, jotka haluavat vaan hyvää sulle. Älä missään nimessä palaa tuohon vaan hoida itsesi yli erosta ja keskity itseesi. Kyllä varmasti löydät upean miehen. Itse siedin tuollaista puoli vuotta päättyen siihen, että itse sain kirjaimellisesti juosta karkuun. Nauti elämästä, riidat kyllä kuuluvat elämään, mutta ei uskottomuus. Hyvää kesää!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat