Synttärit ja poikaystävä

Vierailija

Eli ollaan tunnettu poikkiksen kans melkein 3v ja ollaan "seurusteltu" koko tuo aika mutta vasta viime vuoden juhannuksena virallistettiin asia ja alettiin ihan oikeesti seurustelemaan. Täytän juhannuksena vuosia ja tässä vaan mietin muistaako poikkis mua millään tavalla koska se ei ole tuon koko meidän yhdessä olon aikana muistanu mua millään lailla synttäreinä eikä jouluna. Viimeksi kun hänellä oli synttärit ostin jotain pientä ja ostin hänelle joululahjankin (aluksi ei pitänyt, mutta hän sanoi ostavansa mulle niin kävin hakees kaupasta hätäpaniikki lahjan mutta sitte ku annoin lahjan ei hällä ollukkaa mulle mitään...) Hän on muutaman kerran sanonutkin mulle noin että hällä on mulle jotain, mutta mitään ei oo sit ikinä kuulunu. Mietinkin et onko noloa mun ikäseltä hiukan yli kakskymppiseltä huomauttaa asiasta jos hän ei nytkään muista mua mitenkään? Sen ei ees tarvi olla mitään isoa ja kallista, oisin ilonen jo yhestä ruusustaki :DD ois vaan ihana huomata et hän on aatellu mua. Ja en oo siis aikasemmin sanonut noista mitään hänelle kun on sanonut hänellä olevan/hankkivansa mulle jotain ja sit mitään en oo saanukkaa, oon vaan antanu sit asian olla kun oon aatellu et ei kantsii mitää sanoo ettei luule mun vaan kinuavan materiaa...

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat