Poikaystäväni saa minut surulliseksi :(

Seuraa 
Liittynyt9.6.2014

Olen 17 vuotias tyttö, olin poikaystäväni kanssa eka kertaa sängyssä. Tämä oli minulle eka kerta mutta hän on ollut jo useamman kanssa. Poikaystäväni päätti aktin jälkeen sanoa että minä olen yksi kauneimmista tytöistä jota hän tuntee muttei osaa päättää kumpi on kauniimpi minä vai hänen eksänsä. Tämä sai minut niiiiin surulliseksi etten tiedä mitä tehdä :(( en maininnut poikaystävälleni mitään tästä

Kommentit (2)

MissDreamer
Seuraa 
Liittynyt10.6.2010

Tuo oli törkeästi sanottu. Mainitse hänelle, kuinka pahalta tuo sinusta tuntui. Poika ei näköjään osaa ajatella sanomisiaan tai sitä, miten ne vaikuttavat sinuun. Tai sitten hän haluaa lannistaa sinua tahallaan pönkittääkseen omaa egoaan, minulla oli sellainen poikaystävä sinun iässäsi. Hän teki suurta tuhoa itsetunnolleni. Ole varovainen. Et ansaitse tuollaista kohtelua.

tapex
Seuraa 
Liittynyt19.10.2009

Ai kamala..  Eipä ole poika kyllä paljoo miettiny kun tuommoista sanoo heti seksin jälkeen..  Teidän kannattaa jutella asiasta ja kerrot miten pahalta se sinusta tuntui, jos hän ei sitä itse ymmärrä. Juuri tuollaisia nuo nuoret pojat on ja yrittäävät tosiaan pönkittää omaa egoaan jne..

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat