Orgasmi? Ja pissaaminen sen jälkeen..

Seuraa 
Liittynyt18.4.2013

Mulla on ollu vaikeuksia saada orgasmia, mutta viimeaikoina oon onnistunut suihkun avulla pääseen lähemmäks. En edelleenkään siis tiedä oonko saanut vieläkään orgasmia, mutta tuntuu että en, koska se tunne kestää niin vähän aikaa ja tuntuu tuntuu loppuvan ihan kesken. Eikä semmosta kunnon huippua tule. Kuitenkin sen jälkeen klitoris on herkkä kosketukselle jonkin aikaa. Mistä mää nyt tiedän olenko saanut orgasmin vai en? Monesti oon lukenut, että sen kyllä tietää jos on saanut, eli sen perusteella en oo vielä saanut....

No sitte se varsinainen ongelma. En kauheen montaa kertaa oo vielä suihkulla leikkinyt, mutta parina viime kertana sen jälkeen on tuntunut siltä kuin olisi kusihätä, mutta kun menen vessaan ei tule kuin pieni litku. Eilen sitten tämä tunne jatkui kokopäivän (aamulla siis suihkussa olin leikkinyt). En kuitenkaan sen takia kokoajan ravannut vessassa. Se olisi ollut muutenkin varmaan turhaa, vaan yritin olla normaalisti. Välillä tunne unohtuikin sitten muissa puuhissa. Lisäksi vessassa tuntui joka kerralla hetken aikaa inhottava tunne, että rakko olisi ihan täynnä, mutta pissa ei vain tule o.O (?) Tänä aamuna tuntui samalta. Siksi päätinkin nyt kirjoittaa tänne....eilen ajattelin vielä odottaa aamuun.

Onko tää ihan normaalia? :/ Aikasemmin ei oo siis ollut tällasta tunnetta, ainakaan koko päivää ja vielä seuraavaan päivään asti....

Kommentit (2)

Elsis
Seuraa 
Liittynyt7.6.2014

Minusta tässä orgasmiasiassa ei vaikuta olevan ongelmaa vaan pikemminkin olet oikeilla jäljillä ja olet löytämässä itsellesi mielekästä tapaa kokea orgasmin. Jatka erilaisia tekniikoita ennakkoluulottomasti ja koet varmasti miellyttävän orgasmin!

Tämä varsinainen ongelma voisi ehkä johtua klitoriksen herkkyydestä? On kuitenkin epätavallista, tosin ei täysin mahdotontakaan jos herkkyys kestäisi kokonaisen päivän :O Jos olet hyvin huolissasi tilanteesta, neuvoisin gynen suuntaan, ammattilaiset kuitenkin osaavat nämä asiat parhaiten :)

heheh0h0
Seuraa 
Liittynyt18.4.2013

Kiitti vastauksesta :)

Klitoris on ollut minulla siis herkkä kosketukselle vain muutaman minuutin suihkulla leikkimisen jälkeen. Vai voiko se olla vielä herkkä, vaikka koskettamalla herkkyyttä ei tuntisi ? o.o

Kieltämättä pikkuhiljaa alkaa huolestuttamaan enemmän, sillä vessassa käydessä on edelleenkin inhottava tunne...kuin kaikki kusi ei tulisi ulos vaikka yrittää... Tosin tunne on jo paljon vähäisempi, kuin tuolloin pari päivää sitten. Eikä pitkin päivää tunnu olevan kusihätä, ainoastaan vessassa käydessä vähän outo tunne. Että ehkä tämä menee itsestään ohi (?). Toisaalta tämän myötä on innostus vähän laskenut suihkussa leikkimistä kohtaan, koska pelkään että tilanne muuttuu uudelleen samanlaiseksi kuin pari päivää sitten....

Toivottavasti joku saa selvää tästä viestistä, tuntui kauheen sekavalta kirjoittaessani :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat