Migrogynon e-pillerit. Kokemuksia?

Vierailija

Millaisia oireita olette saaneet kyseisistä e-pillereistä? Milloin oireet alkoivat? Kauan olet pillereitä käyttänyt/käytit? Jouduitko lopettamaan, miksi?

Kaikki oireethan on tosi yksilöllisiä, mut koska tämä on jo kolmas merkki mitä kokeilen, koska aikaisemmista tullut semmosia oireita, joiden takia en siis pystynyt niitä käyttämään, valitettavasti. Harmittaa jos nämäkään ei sovi, elän kuitenkin parisuhteessa, vaikka olemme perjaatteessa tottunut kondomiinkin, koska olemme käyttäneet nyt sitä tässä välissä tosi pitkään, koska en heti halunnut aloittaa uudestaan e-pillereitä, koska odotin häviävätkö lopetettua vanhan merkin (mercilon) näppylät mitä naamaan ilmestyi ja joo ne hävisivät 2-3 viikon kuluttua lopetettua ja haluttomuus on vasta nyt 1kk päästä kadonnut kokonaan. Sitä aikaisemmin taas käytin yazz-merkkisiä pillereitä, jolloin mulla oli vuotoa 8 kk ajan, eli kokoajan, joten nekin oli pakko lopettaa.

Kommentit (1)

Vierailija

Itse olen nyt käyttänyt microgynonia tammikuusta lähtien ja ainoot oireet, joita on tullut:

- ensimmäisen pillerin oton jälkeen 16h päänsärky

- lievä painonnousu (voi tosin johtua lukuloman laiskottelusta), joka onnekseni on keskittynyt tisseihin

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat