Kun riidellessä mies huutaa "HILJAA!" ....

Seuraa 
Liittynyt16.11.2009

Hei kaikki!

Tää on vaivannu itseäni tosi kovasti ja aloin miettimään tätä asiaa nyt todella...

Eli onko teillä muilla kokemusta siitä, tai mitä mieltä olette, kun miehen ilmaisemana "raivoatte" tai "valitatte" tai "jäkätätte" miehellenne ja yritätte silti saada hänelle tehtyä selväksi asioita, tai juuri selittää/kertoa että miksi olette vihaisia, ja miksi joku tuntuu pahalta tai loukkaa tai satuttaa... ja mies karjaisee teille "OLE HILJAA!"......

Olen saanut itse tätä osakseni nyt pitkään... Ja kun tuon karjaistun käskyn saan kuulla, niin meinaan purskahtaa itkuun ja sattuu ihan hirveästi... Koska vaikka riidellessä ja suuttuessa ääni onkin korotettu, niin jos yrität nimenomaan KERTOA miehelle miltä sinusta tuntuu, ja miksi joku asia sai niin vihaiseksi tai satutti, niin et saa kerrottua sitä, koska tulee vihaa täynnä oleva käsky, kuin koiralle: "HILJAA!...OLE...HILJAA!... NYT HILJAA!"....

Tuntuu todella alentavalta.... Voiko todella naista rakastava mies käyttäytyä noin... :'S

Kommentit (2)

Sunqueen
Seuraa 
Liittynyt11.10.2011

Todella alentavaa ja törkeää käytöstä. Miten voi mies noin vähän välittää tunteistasi? Ymmärtäisin jos tuo huuto tulisi sen seurauksena kun kurkku suorana raivoaisi, mutta kun riidellessä vaan selittää, miltä tuntuu, ja saa tuollaisen alentavan huudon takaisin, niin vaikuttaa siltä, että miestä ei kiinnosta sinun tunteesi ja hän haluaa vaan alistaa sinua. Järkyttävää käytöstä. Ei tuollaista tarvitse kestää.

Bambiino
Seuraa 
Liittynyt16.11.2009

Ja siis oonhan kyllä välillä raivonnuki ihan kunnolla, mut ei miun mielestä siltikään ole oikein käskyttää toista ku koiraa, ja vaatia olemaan hiljaa tollei....

Tulee todellakin niis hetkis semmonen mitäänsanaomaton, likanen, paha olo.... Vaikka ei erityisemmin ajatteliskaan mitään "riitelyn sääntöjä", mut on tuo kyllä miusta jo semmonen asia että ei se vaan oo oikein....

Sillon kun mies on jostain miulle alkanu raivoomaan oikein kunnolla ja huutanu, niin itse otan kaiken vastaan ihan hiljaa ja alistuen, itkien... Ei tulis ite mieleenkään edes vihasena ja vaikka kuinka ärsyyntyny oiskin, niin huutaa toiselle vihasen komentavasti "HILJAA!"... Ja huutaa sitä niin kauan et se toinen hiljenee....

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat