Seurustelukumppanin salailu

Seuraa 
Liittynyt27.5.2014

Siskoni on seurustellut poikakaverinsa kanssa puolivuotta mutta ei ole halunnut tähän päivään asti kenenkään perheenjäsenen tapaavan tuota hänen poikakaveriaan. Sisko on tiettävästi tosin esitellyt poikakaverin kuitenkin ystävilleen ja osittain yhteiset ystävät ovat osanneet kertoa pojan olevan ihan tavallisen oloinen normaali tyyppi, jossa ei ole mitään salattavaa ja joka on vaikuttanut mukavalta. Kaverit ovat osanneet juoruta että sisko ja poika ovat suunnitelleet jopa yhteenmuuttoa lähiaikoina. Sisko ei kuitenkaan ole laskenut minua,siskoaan, tai vanhempiamme koskaan hänen luokseen jos poika on ollut siellä. Ja silloin kun minun tai vanhempien on sopinut mennä hänen luokseen, hän on ensin ns. häätänyt pojan pois luotaan ettemme voisi häntä tavata ja varoo tarkkaan ettemme vahingossakaan törmäisi tähän poikaystävään.

Sisko on sanonut vain ettei hän halua että tapaamme poikaa eikä ole suostunut kertomaan syytä. Kun ollaan kyselty koska hän esittele pojan niin aina hermostuu ja sanoo ettei tiedä ja lopettakaa kysely. Jos kysymme että kuinka tämän pojan kanssa on sujunut suuttuu sisko ja käskee lopettamaan kyselyn liittyen tähän poikaan kun ei meille kuulu.

Siskoni on kuitenkin suunnitellut pitävänsä synttärijuhlat jonne kutsui minut ja vanhempani ja on tunnustanut että uusi poikakaveri ottaa myös juhliin osaa.  Hän kutsui minut ja vahempani koolle ja kielsi ettemme saisi juhlissa puhua pojan kanssa mitään. Emme kysellä pojalta mitään ja ehdottoman kiellettyä olisi puhua hänestä itsestään yhtään mitään. Emme saisi siis siskosta itsestään sanoa mitään. Sisko kielsi myöskin meitä puhumasta itseemme liittyvistä asioista, esimerkiksi vanhempani eivät saisi mainita talousvaikeuksistaan ja minä en saisi puhua siittä että käyn psykologilla juttelemassa asioistani.

Toki ymmärrän että uuden kumppanin esittely jännittää aina kamalasti mutta tuntuu tosi vaikelata kohdata tämä poikaystävä kun sisko etukäteen on kieltänyt puhumasta melkein mistään mitään. Mitään ei saisi kysyä pojalta, mitään ei saisi sanoa siskosta itsestään ja ei saisi ihan oma itsenikään paikalla olla ja pitäisi kokoajan tarkkaan miettiä mitä sanoo.

Kommentit (2)

Sunqueen
Seuraa 
Liittynyt11.10.2011

Tuossa viestisi alkua lukiessa ajattelin, että häntä pelottaa esitellä poikaystävää perhelleen, että hän pelkää ettette hyväksyisi poikaa. Mutta lopussa tuli sitten ilmi, että tilanne onkin toisin päin. Niinkuin siskosi häpeäisi perhettään. Itse loukkaantuisin jos sisarukseni kohtelisivat minua noin. En ymmärrä mitä siskosi pelkää. Ei kai kukaan lähtisi jättämään tyttöystävään, koska hänen vanhemmillaan on ollut rahavaikeuksia tms.

Onko tuo siskosi ensimmäinen poikaystävä ja minkä ikäinen siskosi on? On nimittäin vähän lapsellista käytöstä siskoltasi, ja ihan niinkuin hänellä ei olisi aikaisempaa seurustelukokemusta. Tai jos on, niin onko jollain hänen exällään ollut huono suhde perheeseesi?

Lenune
Seuraa 
Liittynyt3.7.2011

Alku kuulosti siltä, että häpeää poikaa... Mutta lopusta tuli mieleen, että siskosi olisi kertonut pojalle jotain ihan muuta kuin mitä itse tai mitä hänen perheensä on. Esim. olisi kertonut, että perhe on todella rikas, on oma firma ja mökki kanarialla ja että hän itsekin esittäisi pojalle jotain muuta kuin oikeasti on. Nyt sitten pelkäisi tämän asian paljastuvan miehelle... Aika vainoharhaista, mutta en mä nyt mitään muuta järkevää selitystä noin tiukalle salailulle oikein keksi. 

Tai sitten, kuten sunqueen sanoi, siskosi pelkää, että poikaystävä jättää hänet, jos ei ole ns. hänen tasoisensa...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat