Raskaana vaikka raskaustesti nega?

Seuraa 
Liittynyt7.1.2012

Moi! Haluaisin kysellä onko muilla vastaavanlaisia kokemuksia.

Eli oon syönyt n.9kk zoely e-pillereitä, menkat nyt 8 päivää myöhässä. Aina muullon siis tullut pientä vuotoo laatan puolessa välissä ja vähän enemmän sit välipäivinä, viime laatan aikana ei mitään vuotoo, ees välipäivinä. En uskaltanut aloittaa uutta pillerilaattaa, jos vaikka olenkin raskaana. Olen tehnyt 4 r.testiä, kaikki negoja. Ekan tein, kun menkat päivän myöhässä, toka pari päivää sen jälkeen, kolmas kun menkat viikon myöhässä ja viimesin tänä aamuna, kun menkat siis 8 pv myöhässä. 

Joitain raskausoireita on, mutta voi olla et moni niistä on myös mielikuvituksen tuotetta.. Pahoinvointia ajoittain päivän mittaan, nännien arkuus, vähän väsymystä, samanlaista tunnetta alavatsassa kun ois menkat alkamassa, lisääntyny valkovuoto (voiko johtua myös pillereiden lopettamisesta?), ja jopa linea negra on haaleena näkyvissä! (tiiän että yleensä se tulee vasta raskauden puolivälin paikkeilla, mutta oon kuullu myös että se tulee ihan raskauden alussakin.) Ärsyttää kun en muista, onko tuo linea negra ollut tuossa pidempään, ainakaan ennen eilistä en ole kiinnittänyt siihen huomiota.. 

Kannattaako siis vain odotella menkkoja ja tehdä testejä muutaman päivän välein? Testit jotka tein oli siis joku marketin testi ja sit clear blue. 

Kuinka pitkään teillä näytti negaa ja millä viikolla sitten plussasi?

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat