Virtsatientulehdus vai ei?

Vierailija

Mulla on nyt pari-kolme viikkoa ollut aina välillä virtsatietulehduksen oireita. Yhtäkkiä alkaa pissattaa hirveesti, sit kirvelee ja vessassa saa juosta minuutin välein vaikkei sitä pissaa edes hirveästi tulisi. Mulla oli ekan kerran virtsatientulehdus noin puoli vuotta sitten ja se lähti antibioteilla pois. Tää alkaa olla aika ärsyttävää ku ei koskaan tiedä milloin nää oireet iskee! Oireita mulla siis on just kirvely, kokoajan pissahätä, alavatsan kipu(!) ja paineen tunne pissatessa, Mutta nää oireet tulee siis ihan yllättäen ja kestää maximissaan parisen tuntia(pari kertaa viikossa). Olisiko täällä kohtalotovereita tai alan ammattilaisia jotka osaisivat valaista minua tässä asiassa? Että mitä minun kannattaisi nyt tehdä vai kannattaako tehdä yhtään mitään? KIITOS jo etukäteen kaikille ketkä vastaavat!

Kommentit (1)

Vierailija

Kyllä kuulostaa just siltä. itelläni vaan ylensä alkuoireet niin pahat ettei voi oikeen vessasta lähteä kun tulee alle minuutissa jo "uus pissahätä" ja viimeeksi tuli myös vähän verta virtsan mukana ja joutu ihan itkua tihrustamaan kun niin paljon sattui. Ei oo kyllä mukava tulehdus, ei. Itse lähden ylensä niin nopeasti kun mahdollista ni hakemaan lääkkeet. Ja reseptin sain ainekin ilman lääkärissä käyntiä kun itselläni on myös ennenkin ollut ja olen perusterve. 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat