Uusia ystäviä Keravalta tai lähialueilta

Seuraa 
Liittynyt11.5.2014

Heippa!

Olen 20-vuotias tyttö, ja muutin Keravalle n. 8kk sitten. Muutamia kavereita asustelee lähettyvillä, mutta olisi mukava tutustua uusiin ihmisiin ja saada ystäviä, joiden kanssa voisi lähteä esim. juhlimaan, rannalle, leffaan, shoppailemaan, kahville tai ihan mitä vaan !

Olen luonteeltani erittäin sosiaalinen ja huumorintajuinen, ja tutustun yleensä helposti uusiin ihmisiin. :)

Kommentit (3)

Vierailija

Moi!

Täällä olis yks 21-vuotias Vantaalla vuoden verran asunut tyttö, joka kaipaa kovasti uutta ystävää. En ole tutustunut alueeltani juuri kehenkään, ja suurin osa entisistä kavereistani on lähtenyt maailmalle tai vähintään asuu nykyisin toisella puolella Suomea. Juuri kuvaileman kaltaista seuraa kaipailisin! Vielä kun näin kesän tullen on paljon erilaisia aktiviteetteja ihmisten ilmoilla, niin olisi kiva jos jonkun kanssa voisi niissä käydä ja vain viettää aikaa :)

Ota ihmeessä yhteyttä, jos kiinnostaisi tutustua paremmin, vaikka aluksi sähköpostiini: minnariina@kolumbus.fi

Vierailija

Moikka!

Mahtuisiko mukaan 20v (kohta 21v) tyttö Espoosta. Olen luonteeltani erittäin pirteä, sosiaalinen, hauska ja rakastan tutustua uusiin ihmisiin. Lukio aikojen jälkeen olen keskittynyt töihin ja vanhat kaverit ovat yksinkertaisesti kadonneet opiskeluiden jne takia ympäri suomea.. Eli ystävää (ystäviä??) kaivataan kovasti tällä suunnalla! :)) 

angelaa
Seuraa 
Liittynyt11.5.2014
Vierailija

Moikka!

Mahtuisiko mukaan 20v (kohta 21v) tyttö Espoosta. Olen luonteeltani erittäin pirteä, sosiaalinen, hauska ja rakastan tutustua uusiin ihmisiin. Lukio aikojen jälkeen olen keskittynyt töihin ja vanhat kaverit ovat yksinkertaisesti kadonneet opiskeluiden jne takia ympäri suomea.. Eli ystävää (ystäviä??) kaivataan kovasti tällä suunnalla! :)) 

Moikka! Ja tottakai mahtuu mukaan! :) Oon pahoillani että tää vastaaminen kesti, on ollu vähän kiireisiä nää mun päivät tässä kuussa. :) 

Mun s-posti on angelaa94@suomi24.fi niin jos haluut ota yhteyttä ! :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat