treenikaveri!!! :) helsinki

Vierailija

moi. Olen yksinäinen treenauksieni kanssa ja haluaisin seuraa tytöstä/naisesta esim. Jumppiin, salille, mihin vaan (rakastan kaikkea liikuntaa!) en osaa kuntosalia mutta aion opetella, pidän eniten tanssimisesta ja bodycombat, Ym. Olen 23v, omistan elixia ja esport kortit. Tällä hetkellä on tavotteita, tasapainottelua ja olisi kiva jos samanhenkistä seuraa löytyisi. Olen avoin, positiivinen, rento, innokas jne. Olisi kiva luoda yhdessä ehkä jotain tavoitteita tai kokeilla uusia juttuja..?!

Kommentit (3)

Vierailija

Hei tosta sun viestistä on jo aikaa. Mutta jos oisit edelleen kiinnostunu treeniseurasta ni voisin innostua! Oon espoosta ja käynyt elixialla jo useamman vuoden, mutta viime aikoina en oo taas oikein treenannu :D tykkään hurjasti kaikista elixian tunneista, joilla oonkin pääasiassa vaan käynyt. Tanssi ei ihan ole se mun juttu, mutta mielelläni käyn niilläkin tunneilla koska mulle tärkeempää on hauskanpito kuin itse ne askeleet. Haaveena ollut jo pidemmän aikaa aloittaa se itse kuntosali puoli, mutta en oo saanut itteeni niskasta kiinni. Mulla ei mene pitkä matka helsingin keskustaan niin voitaisiin hyvin käydä yhdessä esim siellä treenailemassa ja noi uudet tavoitteet ja jutut ainakin mua innostais kunnon treeniseuran kanssa! Niiin ja olen 19v, mutta tuskin se muutama vuosi tuntuu missään :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat