Punaiset näpyt poskilla. Apuja/Kokemuksia!?

Vierailija

Mulla alkanut tuo naama kukkimaan, poskiin pikku hiljaa ilmestynyt punaisia näppyjä, lähinnä tonne aika sivuille. Ei ole finnejä, eikä kipeitä. Aloitin e-pillerit noin. 3 kk sitten, 1kk meni hyvin ilman mitään oireiluita, mutta sen jälkeen pikku hiljaa salakavalasti ilmestynyt tommoisia punaisia suht. pieniä näppyjä! Oon kokeilut kaikkia voiteita, elintapojen muutosta jnejne, mut mikään ei ole tähän mennessä toiminut. Lopetin e-pillerit noin 4-5 päivää sitten, eikä vielä ainakaan muutosta ole näkynyt. Myös on ollut haluttomuutta tämän ajan, eikä sekään ole viel palautunut. Kaun kestää, että ne hormonit lähtee kropasta kokonaan? Olisin todella kiitollinen jos saisin järkeviä vastauksia ja kokemuksia ehkäpä tilanteesta ja mikä avuksi? Jos se nyt johtuis noista e-pillereistä, niin ehkä näppyjä ei tule enään lisää, mut miten ne saa pois? Elän parisuhteessa ja toi ehkäsy on siis todella tarpeen, pelkkään kondomiin en luota. Ajattelin e-pillereiden vaihtoa, mutta pelottaa vaihtaa niitä. Mulla on ollut pari vuotta sitten Yazz-merkkiset käytössä, eikä nekään sopinut mulle, tiputteli verta 8 kuukautta. Ja nyt mulla on siis mercilonit. Haluaisin käyttää niitä, mutta toi haluttomuus ja ehkä näiden näppyjen tuleminen on kyllä riittävää. Tosi vaikeeta ton ehkäsyn kanssa säätämistä..

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat