Ruk kurssijuhla 2014 kesä

Seuraa 
Liittynyt4.5.2014

Heippa! Ajattelin, tehdä ensimmäisen keskusteluni tänne. Aiheena toimisi ensi kesänä oleva Ruk:n kurssijuhla. Olen siis menossa paikalle avecina, ja olen aivan hukassa :D Onko muita kohtalontovereita? Mielessä pyörii kaikki, mekot, kampaukset, vaatteet, ohjelma, hotellit, kengät, kyyditykset ja kaikki mahdollinen.. Vinkkejä otetaan myös vastaan aikaisempina vuosina olleilta :)

Sivut

Kommentit (173)

Vierailija
Onegirl

Heippa! Ajattelin, tehdä ensimmäisen keskusteluni tänne. Aiheena toimisi ensi kesänä oleva Ruk:n kurssijuhla. Olen siis menossa paikalle avecina, ja olen aivan hukassa :D Onko muita kohtalontovereita? Mielessä pyörii kaikki, mekot, kampaukset, vaatteet, ohjelma, hotellit, kengät, kyyditykset ja kaikki mahdollinen.. Vinkkejä otetaan myös vastaan aikaisempina vuosina olleilta :)

Joo, itse olin tammikuussa paikanpäällä juhlassa, tulet saamaan avecsohlon, sellaisen vihkosen missä kerrotaan juhlasta enemmän. Kyydeistä ei tarvitse huolehtia muutakuin se että olet ajoissa lähdössä, kun hyppäät bussiin niin upseerioppilaasi huolehtii varmasti loput. Juhla menee pääasiassa näin. Ruusurynnäkkö, hotelleille valmistautumaan, hotelleilta takaisin haminaan, ruokailu, vapaata oleskelua, juhlapuheet yms maneesissa, vapaata oleskelua/esiintyjiä, speksi, ja takaisin hotelleille, aamulla sitten lähtö takaisin kotiin.

Vierailija
Vierailija
Onegirl

Joo, itse olin tammikuussa paikanpäällä juhlassa, tulet saamaan avecsohlon, sellaisen vihkosen missä kerrotaan juhlasta enemmän. Kyydeistä ei tarvitse huolehtia muutakuin se että olet ajoissa lähdössä, kun hyppäät bussiin niin upseerioppilaasi huolehtii varmasti loput. Juhla menee pääasiassa näin. Ruusurynnäkkö, hotelleille valmistautumaan, hotelleilta takaisin haminaan, ruokailu, vapaata oleskelua, juhlapuheet yms maneesissa, vapaata oleskelua/esiintyjiä, speksi, ja takaisin hotelleille, aamulla sitten lähtö takaisin kotiin.

Kiitos paljon vastauksesta! :) Kiva kuulla, että saa tuollaisen vihkosen! Olisiko sinulla jotain kokemusta, minkä tajusit jälkeenpäin/juhlassa, että olisi voinut ottaa aikaisemmin huomioon tai kiva tietää ennen juhlaa? :)

-Onegirl

Vierailija
Onegirl

Eikös siellä kaikki järjesty "talon" puolesta? Ei tarvitse itse paljon stressaa.

Onegirl
Seuraa 
Liittynyt4.5.2014

En minä juhlaa stressaa, olisi kiva vaan jutella aiheesta, kun innolla sitä kuitenkin odotan :) Itselläni ei kukaan tuttu ole aveciksi lähdössä, niin kivaa olisi yhdessä miettiä mekkoa sunmuita juhliin tulevien kanssa, koska se valmistautuminen on osa sitä hauskuutta :)

Vierailija

Oo ihanaa tästä on keskustelu! Oon kanssa tulossa paikalle ja oon nyt blogeja lueskellu viimeset pari viikkoa ihan fiiliksissä, mahtipippalot tulossa :) Netistä lukemalla löytää tosi hyvin tietoa, ja viimeistään sitten upseerioppilas kertoo mikä on homman laita. Nyt alkuun ainakin aion keskittyä oikean juhlatyylin etsimiseen, loput tulee sitten perässä. Himoitsen yhdestä nettikaupasta sellasta liehuvaa sifonkimekkoa, mutta ensin pitäisi saada jostain rahat kasaan (köyhä opiskelija kun olen...)

Olen menossa oppilaskunnan aveccina, joten on luvassa ilmeisesti vähän erilainen ohjelma mutta siitä en osaa juuri mitään sanoa. Pk-seudulta olen tulossa!

Susaaa
Seuraa 
Liittynyt10.5.2014

Moikka! 
Tosiaan itsekin tulossa, poikaystävän avecina :) Turusta päin, toivottavasti löytyy joku muukin nii on bussissa edes joku "tuttu" :D Oon kans paljon googletellut ja odotan ihan innoissani! Mekonkin ostin jo ku sattumalta löysin, toivottavasti se on ihan kelpo sinne. 

Millasia mekkoja hiuksia yms ootte ajatellu? :) 

Onegirl
Seuraa 
Liittynyt4.5.2014

Joensuusta tulossa. Itse en tiedä mistä hankkia mekon, onko kokemuksia luotettavista ja edullisista nettikaupoista, mistä tilata iltapuku? :) Olen ajatellut maahan asti ulottuvaa kapea helmaista mekkoa, väriä en ole vielä osannut valita. Hiukset ajattelin käydä ehkä kampaajalla/tuttavalla laittamassa jotenkin kiinni, itse olen niin onnetonhiusten kanssa.

Vierailija
Onegirl

Heippa olin juhlassa viimekesänä ja oli kyllä huippupippalot varsinkin upseerioppilaille, mutta myös meille aveceille.Tulin itse omalla autolla, joten en osaa bussi kuljetuksista sanoa mitään. Mutta tosiaan vihkosessa tulee paljon tietoa ja varmasti upseerioppilaasi kertoo lisää. Tässä kuitenkn pari vinkkiä, jota itse olisin ehkä tehnyt toisin:

1. HYVÄT KENGÄT, tiedossa on pitkä päivä seisten joten varaa mukaan rakkolaastareita ja valitse hyväntuntuiset kengät, jolla luulet pystyväsi olemaan koko illan. 

2. Kampaus ja meikki kannattaa tehdä ainakin alustaa valmiiksi ennen paikalle saapumista. Hotelliin voi olla pitkä matka ja sisään buukkauksessa voi mennä pitkään. Itselläni jäi 40min aikaa hoitaa kampaus ja meikki kuntoon, kiire tuli. 

Ei muuta kuin hauskaa päivää!

Vierailija

Onko joku lähdössä Kuopiosta mukaan!! Eniten vaan jänskättää se ettei tunne ketään kuka olisi lähdössä kun muut asiat ovat oikeastaan jo kunnossaxD

Vierailija

Itse oon tulossa Tampereelta. Onkos ketään muita täältäpäin tulijoita?:) Oon kanssa ihan hukassa :D mistä hankkisin mekon, kengät jne ja kannattaiskohan käydä kampaajalla edellisenä iltana kun täältä lähtö ainakin on joskus aamuyöstä.. 

Vierailija

Moikka! Täällä myös yksi juhlaan osallistuva :) Onko kenelläkään mitään tietoa siitä, koska upseerioppilaiden tulee avecinsa juhlaan ilmoittaa? :)

Vierailija

Täällä kans yks ekakertalainen ja kuopiosta tulossa :) innolla ootan kyllä juhlaa mutta silti vähän jännittää :D toisaalta lohduttavaa on että siellä on monta samassa tilanteessa olevaa ja minä ainaki ootan että saan tutustua myös toisiin avecceihin :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat