Mielipiteitä miehen puheisiin!

Seuraa 
Liittynyt21.11.2010

Minulla on aika erikoinen ongelma suhteessa, jollaista minulla ei ole aiemmin ollut. Minua häiritsee nykyisessä vuoden kestäneessä suhteessani poikaystäväni ''lepertely- ja vitsailu-tyyli'', mikä on aika omituista. Minusta tuntuu että hänen lukuisat imitaatiot ja pelleilyt ja söpöilyt ovat peräisin hänen aiemmasta suhteestaan, ja ovat olleet hänen ja exänsä inside-juttuja sillä eivät ne ainakaan meidän inside-juttuja ole. Minä vaivaannun ja ärsyynnyn kun hän alkaa yhtäkkiä esittää jotain esim. pirroshahmoa ja imitoida jotain, sillä se ei mielestäni liity mitenkään meidän juttuihin. Olen myös tehnyt sen virheen että olen ''stalkannut'' hänen exän blogiaan ja tämä tyttö vaikuttaa juuri sellaiselta joka tekee ns. hassuja imitointi videoita. En vaan kestä, että miksei poikaystäväni voi nähdä minua erilaisena ihmisenä kuin exänsä ja koittaisi minun kanssa luoda omat uudet jutut, kuin että toisi vanhoja juttujaan meidän suhteeseen. Osaisiko kukaan sanoa tähän, että johtuuko tämä fiilis vain siitä että olen liikaa urkkinut hänen exäänsä vai miksi ihmeessä minulla sellainen olo joskus suhteessani, että näyttelisin jonkun exän roolia tässä poikaystävälleni.? Hän vakuuttaa että en ole laastari, vaan kaikkein ihanin tyttö, mutta tuonkin sanoo vain kysyessäni. Meillä on ollut lähes viikottain vuoden ajan riitoja ja hän sanoo että odottaa ja toivoo vielä että meillä tulisi riidattomampaa niin hänestäkin olisi sitten mukavampi puhua tunteista. Hän oli eronnut noin vuosi ennen meidän suhdetta exästään, eikä tästä puhu ikinä omasta aloitteestaan, minä olen siitä usein kysynyt ja siitä riidat on usein tullutkin kun hän on sanonut että oli hyvä suhde tuon exän kanssa. (olemme siis 22v. ja 26v.)

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat