Voiteilla vai ilman?

Seuraa 
Liittynyt27.4.2014

Olen ollut poikaystäväni kanssa vuoden ja olen tykännyt seksielämästämme mutta viimeaikoina eräs asia on hieman vaivannut minua.
Kun tilanne alkaa kuumenemaan hän suutelee minua kiihkeästi, hyväilee ja suutelee kaulaakin, riisuu minua ym. samalla kun minä teen samoin hänelle. Tykkään tästä erityisen paljon ja hän tietää sen.. Alussa olen erittäin kiihottunut ja kun hän yleensä sen jälkeen haluaa suihinottoa tai muuta koskettelua teen sen mielelläni. Kuitenkin kun olen koskenut myös häntä ja/tai ottanut suihin jossa menee yleensä hetki sillä pidän pitkittämisestä ja siitä, ettei vain suoraan mene aktiin niin hän ei ole koskenut minua koko tänä aikana ja yleensä sen jälkeen hän haluaisi jo suoraan sisääni. Tässä vaiheessa kiihottumiseni on jo hieman mennyt sillä poikaystäväni ei kauhean usein koske minua muutakuin "alussa", jos hän koskeekin hän koskee vain lyhyen aikaa ja ajattelee, että se riittää.
Kun olen sanonut, että voisimmeko odottaa vielä etten ihan ole mukana hän usein ottaa sen niin, ettei minun tee mieli ollenkaan ja on niin että ei sitten kun ei tee mieli.. Jostain syystä asiaa on vaikea selittää hänelle.
No nyt olemme varanneet kesälle laivaristeilyn kahdeksi yöksi ja tänä aikana hän haluaisi paljon seksiä niinkuin minäkin toki. Poikaystäväni on kumminkin ehdottanut että kokeilisimme liukuvoiteen lisäksi jotain voideperäisiä kiihotusaineita joita hierotaan sukupuolielimiin. Kun kysyin mistä se tuli hänen mieleensä hän vastasi, että haluisi harrastaa seksiä ja varsinkin yhdyntää risteilyn aikana mahdollisimman paljon jonka mahdollistaisivat voiteet. Tässä kohtaa en oikein tiedä mitä ajatella.. 

Toisaalta tuollaisten voiteiden käyttö voisi olla ihan mielenkiintoista ja uutta mutta samalla tulee tunne tässä tilanteessa, että hän käyttäisi minua risteilyn aikana ns. "panopuuna" eikä olisi valmis kiihottamaan minua, vaan antaisi voiteen tehdä sen, ikäänkuin se olisi ajanhaaskausta kun kallisarvoinen aika täytyy hyödyntää mahdollisimman monena yhdyntäkertana. Samoin myös se, että hänkin käyttäisi saa minut toisaalta tuntemaan, että enkö ole tarpeeksi kiihottava vai onko kyse vain tehokkuudesta, että voitaisiin nyt olla yhdynnässä mahdollisimman monta kertaa risteilyn aikana. Joka tapauksessa osa minusta tuntee, että seksistä tulisi tuolloin jonkinlaista "suorittamista", eikä kyse enää olisikaan siitä, että pidetään hauskaa ja edetään niin miten tuntuu hyvältä.. Itse ainakin arvostan kun ei turhaan kiirehditä ja sitten kun molemmat ovat tosi kiihottuneita mennään yhdyntään, mutta ei sekään aina ole pakollista.
Mitä minun pitäisi tehdä? Pitäisikö minun ottaa asia puheeksi vai ajattelenko vain outoja? En haluaisi loukata poikaystävääni.

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat