Klassikko: ihastunut kaveripoikaan

Vierailija

Ollaan oltu tän kyseisen kaverin kanssa jo kuuden vuoden ajan hyviä ystäviä, ja sillon kun tavattiin ekan kerran, ihastuttiin molemmat toisiimme ja vuosi sen jälkeen kokeiltiinki olla yhdessä mutta mun perhetilanteen takia mulla ei ollu jaksamista ylläpitää suhdetta plus oltiin ihan kersoja vielä joten tosi pian pistin poikki kummempia selittelemättä. (nyt oon siis 19 ja jätkä 20) Myöhemmin seurustelin meidän yhteisen tutun kanssa lähes kolme vuotta ja heti pian sen jälkeen tää poika suuteli mua ja olis halunnu aloittaa suhteen. En ollu kuitenkaa valmis vielä uuteen suhteeseen. 

Noh.. nyt mun tunteet olis lämmenny enemmän ku koskaan aiemmin, mutta epäilen onko mulla enää mitään mahiksia siihen ku oon torjunu sen jo kahdesti jne. Sen käyttäytyminen mua kohtaan on ollu aina samanlaista, mutta tarkemmin on vaikee analysoida koska ei nähdä kauheen usein kun asuu toisella paikkakunnalla. 

Mietin van että onko tyyppi ollu ja on edelleen ihastunu muhun koko tän ajan vai onko mulle muuten vaan tullu sen ihastus aina puskista ja nyt se haluais olla vaan kaveri :/ 

Ideoita miten otta asia esille kaverin kanssa?

Kommentit (1)

Vierailija

Ja mä oon alusta asti ollu kuitenki, niinku nytki, se kumpi meistä aina ottaa ensin yhteyttä. Mutta sitten kun nähdään ym.. nii se on ihan erilaista. Se vie ja mä leijun perässä vaaleanpunaisten pilvien päällä istuskellen :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat