Masennuslääkkeet lopettaneita?

Vierailija

Kohtalotovereita? Tässä vaiheessa tarkennan, että niitä ei märätty masennukseen, enemmänkin ahdistuneisuuteen. Söin niitä pari vuotta ja nyt olen ollut muutaman kuukauden ilman. Olo on ollut pääasiassa loistava, mutta välillä tuntuu että tuttu ahdistus/luulosairaus palaa ja en halua enää lähteä sille linjalle! Enkä myöskään aloittaa lääkkeitä, koska minusta tuntui jo silloin etten ole "tarpeeksi masentunut", eli ne eivät auttaneet, alkoivat tuntua turhilta myrkyiltä. Tarkennetaan vielä että olen perusterve ja kaikki asiat on muutenkin ihanasti, joten mihinkään skitsoiluun ei kertakaikkiaan ole mitään syytä!

Kuinka siis olla murehtimatta turhista? :)

Kommentit (4)

Vierailija

Hei! Itse olen syönyt valdoxan nimistä masennuslääkettä, ja sitä ollaan kans lopettelemassa pikkuhiljaa! Tilalle tulikin sitte ahdistuneisuus, johon alotettiin buspironi vähän aikaa sitten.. Tuntuu, että nuo masennus ja ahdistus liittyy tosi paljon toisiinsa, et jos on masennusta niin ahdistaa ja toisinpäin! Ja vaikea päästä eroon näistä! Oletko käynyt terapiassa? Itse mietin juuri, että aloittaisinko kelan tukeman terapian..Itse olen käynyt n. kerran viikossa psykologin juttusilla! 

Vierailija

En ole käynyt, en oikein osaa kuvitella mitä hyötyä siitä olisi. Ehkä se osaisi sitten kaivella mikä tässä vaivaa. Koetan kuitenkin itse nousta tästä olosta, kun kaikki on oikeasti tosi hyvin, en ymmärrä mikä ahdistaa. En kuitenkaan halua pilata elämääni tällä, toivon että saan vähän positiivisemman mielen ilman lääkkeitä.

Vierailija

Kannattaa kokeilla luontaistuotteista Bioteekin Rennoksin valmistetta, toimii oikeasti jos haluaa vähän luonnollisempaa apua ahdistukseen!

Vierailija

Minulla on ihan sama tilanne, lopetin myös mielialalääkkeiden syömisen jotka oli määrätty ahdistukseen. Lääkkeistä on kyllä ollut minulle hyötyä, mutta yhtäkkiä tuli vain semmoinen olo, että olisin valmis kokeilemaan elämää ilman lääkkeitä. Mennyt yllättävän hyvin, mutta se liiankin tutuksi tullut ahdistus tuntuu kuitenkin välillä hiipivän taas mieleeni. Olen huomannut ainakin itselläni auttavan kun olen ruvennut kiinnittämään erityistä huomiota ruokavaliooni ja liikuntaan. Se on vaikuttanut energiatasooni ja jaksan tehdä paljon enemmän kaikkea muuta, kuin vain murehtia ja miettiä liikaa asioita.:)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat