Suihinotto-ongelmia...

Seuraa 
Liittynyt22.4.2014

Hei!

Toivoisin saavani asiallisia vastauksia, koska asia on minulle hyvin tärkeä. Olen siis aloittanut seksielämäni vasta hiljattain. Muuten kaikki sujuu hyvin ja on ihanaa, mutta suihinottaminen tuottaa hankaluuksia. Luultavasti syy on siinä, että en vain osaa ja olen alkanut vältellä kyseistä asiaa. Kaikki tämä alkoi ehkä siitä, kun kerran poikaystäväni tokaisi minulle että "voisitko ensikerralla olla käyttämättä niitä hampaita, menee fiilis" en ollut tajunnut ennen että ne hampaat ei pysyneet piilossa näköjään vaikka kuinka yritin.. samasta asiasta hän on huomauttanut pari kertaa myöhemminkin ja silloin ei ole enää mieli tehnyt edes jatkaa kun tunsin oloni niin huonoksi. Hän on myös sanonut että minun täytyisi imeä lujempaa jotta "tuntuisi paremmalta"...

En vain ymmärrä mikä siinä sitten mättää, miksi en vain osaa? poikaystävälläni ei edes ole kovinkaan isokokoinen vehje, että ei se siitäkään johdu. Mitä minä siis teen väärin? Haluaisin tuottaa hänelle nautintoa antamalla hyvää suuseksiä, mutta jokin mättää. Tiedän että minun pitäisi puhua asiasta poikaystäväni kanssa, mutta en tiedä, asia tuntuu nololta ja muutenkin en vaan haluaisi.. Onko kellään muulla ollut samanlaista ongelmaa? Kuinka olette oppineet taitavaksi suihinottajaksi? Ja muutkin vinkit ovat tervetulleita. tämä asia todella vaivaa minua. KIITOS!

Kommentit (2)

heheh0h0
Seuraa 
Liittynyt18.4.2013

En tiedä kuinka rohkeesti oot ekoilla kerroilla ottanu suihin, mut itte olin ainaki aluks tosi varovainen. Pelkäsin just vähän että hampaat osuu kauheesti, enkä yökkäämisrefleksinkään takia uskaltanu ottaa liia syvälle. Siitä se sitten kuitenkin lähti harjottelemalla ja pikkuhiljaa rohkeemmin!

Veikkaampa että se on sulla vaan harjotuksen puutetta.. Ehkä voisit yrittää varovaisemmin uudestaan ja kysyä vaikka jossain vaiheessa poikaystävältäs, että osuuko hampaat. Itte ainakin alussa varmistelin välillä, kun tuntu että hampaat osuu kokoajan.. :D Välillä poikaystävänikin sanoi minulle, jos hampaat osuivat liikaa. Nykyään ei ole huomautellut, joten luulempa että eivät osu enää!

Silläkin voi olla vaikutusta missä kohtaa olet, kun otat suihin.. (ainakin meillä :D). Jos olen poikaystäväni päällä (69) hampaat osuvat kuulemma melko paljon, jos yritän ottaa kunnolla suihin. Myös ollessani poikaystäväni kyljen puolella polvillaan, tuntuvat hampaat osuvan liian usein. Paras tapa meillä on, että olen polvillani miehen jalkojen välissä, kun mies makaa sängyllä.

Taitavaksi suihinottajaksi ei voi oikein muuten tulla, kuin kokeilemalla ja harjoittelemalla. Mielestäni poikaystäväsi voisi kertoa tarkemmin milloin hampaat osuvat pahasti ja osuvatko kokoajan.., niin osaisit ehkä korjata toimintaasi...

Toivottavasti tästä oli jotain apua :)

inlööv
Seuraa 
Liittynyt7.1.2012

Moi! Mä opin suihinotosta lähinnä googlettamalla keskustelupalstoilta ja poikaystävän palautteen mukaan.

Tässä on joitain juttuja joita pidän hyvinä keinoina:

-pidä huulet hampaiden päällä niin hampaat eivät osu penikseen

-aloitan suihinoton lähes aina nuolemalla kiveksiä ja peniksen alapintaa aivan peniksen juuresta kärkeen saakka

-ime koko ajan, imun voimakkuutta ja vauhtia voi kuitenkin vaihdella

-voit ottaa penistä vähän suuhusi, imeä hellästi ja lopuksi nuolla peniksen päätä - ikäänkuin nuolisit tikkaria

-voit myös pelkästään nuolla peniksen päätä tai pyörittää kieltäsi sen ympäri

- voit myös suihinottaessasi liikkeen lomassa(siinä vaiheessa kun suussasi on vain peniksen pää) pyöräyttää kielesi peniksen pään ympärillä, tämä on tietysti helpompaa hitaammassa kuin nopeassa vauhdissa

-koskettele/hiero miehen kiveksiä samalla kun otat suihin

Poikaystäväni mukaan parasta suihinotossani parasta on juuri se, että vaihtelen tyyliä enkä tee samaa asiaa koko ajan :)

toivottavasti näistä oli jotain apua. Mitä enemmän ottaa suihin, sitä enemmän siihen saa varmuutta ja uskaltaa tehdä uusia ja erilaisia asioita. Rohkeasti vaan kokeilemaan ja juttelemaan poikaystävän kanssa mikä tuntuu hyvältä ja mitä hän haluaisi sinun tekevän :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat