tyttöystävällä ei ole haluja seksin suhteen

Seuraa 
Liittynyt21.4.2014

Elikkäs oon 19vuotias poika ja seurustellu kohta vuoden parivuotta nuoremman tyttöystäväni kanssa ja tyttöystäväni aloitti pillerien syönnin alle 3kk sitten ja sen jälkeen seksiä en ole saanut vaikka mitenkä olen yrittänyt. vähän olemme keskustelleet asiasta ja kaiken kuulemma oon aina oikein tehnyt ja ei johdu minusta mutta ei vain haluta.. joskus kumminki itsensä kanssa puuhailee mutta kuulemma harvoin. mitä voin tehdä?! tämän ikäisenä poikana kyllä haluan harrastaa seksiä ja tunnen tyttöystävääni niin kovaa vetovoimaa että pahalta tuntuu ku ei mitään tapahdu.. ennen pillerien syöntiä kyllä harrastimme seksiä ja tyttöystäväni teki myös aloitteen monesti.. mutta tämä tilanne on jonkun aikaa jo masentanut ja mielessä kokoajan. erota en tämän takia halua koska niin lujaa kumminki tyttöystävästäni pidän mutta en minä tätäkään ikuisuuksiin jaksa.. järkeville kommenteille oisin tosikiitollinen!

Kommentit (5)

hazy
Seuraa 
Liittynyt14.1.2012

Samaa mieltä lulla433:en kanssa. Pillerit on useinkin syy haluttomuuteen. Sillä tuskin on juurikaan merkitystä mitä hormoneja pillereissä on tuohon asiaan, mutta eri pillerit vaan vaikuttaa erillä lailla eri ihmisiin. Toiselle sopii aivan eri pillerit kuin toiselle. Elikkä täytyy vaan kokeilla. :)

hehkulamppu
Seuraa 
Liittynyt3.5.2014

Moikka! Kirjoitin äsken pitkän viestin, mutta jonkun ongelman takia se vain katosi :( Mutta anyway. Haluaisin kertoa, että kaikkia edes se merkin vaihtaminen ei auta. Käytin vuosikaudet pillereitä ja monien sivuvaikutusten vuoksi myös vaihtelin merkkiä välillä ja lopuksi käytin myös ehkäisyrengasta. Lopulta päätin lopettaa hormonaalisen ehkäisyn käytön, koska koin saaneeni niistä hiivatulehduksia, mielialaoireita, haluttomuutta jne. En tietenkään voi olla varma siitä, että johtuivatko oireet pillereistä vai jostain muusta, mutta nyt jälkeenpäin en voisi olla onnellisempi siitä, että lopetin. Seurustelen edelleen saman miehen kanssa kuin vuosi takaperin, jolloin lopetin hormonaalisen ehkäisyn (rengas). Ei vain enää huvittanut elää hormoneilla kyllästettyä elämää ja halusin tutustua "luonnolliseen" itseeni. Seksihalujen suhteen voin sanoa, että ero on valtava ja myös poikaystäväni on tästä tuhannen kiitollinen! Olen oikeastaan järkyttynyt siitä, että monta seksuaalisesti aktiivista vuotta meni ohitseni, kun seksi tuntui vain ihan ok:lta ja halujen syttymiseen vaadittiin hirveästi vaivannäköä. Nykyään on aivan eri ääni kellossa, seksi tuntuu 100 kertaa paremmalta ja kiinnostaa erittäin usein. Toki kortsujen käyttö on vähän ikävää askartelua, mutta todellakin sen arvoista. En yritä sanoa, että hormonit aiheuttaisivat kaikille tällaista (tosi huippu juttu heille!), mutta on myös meitä, joista tulee lähes frigidejä pillerien myötä. Itselleni ainoa ratkaisu oli lopettaminen kokonaan, sillä merkistä ja pitoisuudesta riippumatta oireet olivat ja pysyivät. Toivottavasti saatte ongelmanne ratkeamaan! Ymmärrän hyvin, että tilanne on sinulle turhauttava. 

reea
Seuraa 
Liittynyt22.7.2013
teppo maunola

Elikkäs oon 19vuotias poika ja seurustellu kohta vuoden parivuotta nuoremman tyttöystäväni kanssa ja tyttöystäväni aloitti pillerien syönnin alle 3kk sitten ja sen jälkeen seksiä en ole saanut vaikka mitenkä olen yrittänyt. vähän olemme keskustelleet asiasta ja kaiken kuulemma oon aina oikein tehnyt ja ei johdu minusta mutta ei vain haluta.. joskus kumminki itsensä kanssa puuhailee mutta kuulemma harvoin. mitä voin tehdä?! tämän ikäisenä poikana kyllä haluan harrastaa seksiä ja tunnen tyttöystävääni niin kovaa vetovoimaa että pahalta tuntuu ku ei mitään tapahdu.. ennen pillerien syöntiä kyllä harrastimme seksiä ja tyttöystäväni teki myös aloitteen monesti.. mutta tämä tilanne on jonkun aikaa jo masentanut ja mielessä kokoajan. erota en tämän takia halua koska niin lujaa kumminki tyttöystävästäni pidän mutta en minä tätäkään ikuisuuksiin jaksa.. järkeville kommenteille oisin tosikiitollinen!

olen 17 vuotias ja minä saan palautetta mieheltäni kun seksi ei kiinnosta . aloitin pillereiden syönnin noin 1,5 vuotta sitten eikä seksi kiinnosta vieläkään  

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat