Lakkaako miehellä kiinnostus? (Apua!)

Seuraa 
Liittynyt19.4.2014

Oon tietänyt jo pidemmän aikaa nykysien säätöni, (n.3vuotta) mutta ollaan nyt vasta alettu tapailemaan 4viikon ajan viikonloppuisin, koska välimatkaa meillä on n.100km. Meillä on ollut ennemminkin jotain säätämisen tapaista, mutta vain puhelinvälityksellä. Tää mies on saanut mut ihastumaan ihan täysin, vaikka ensin olin jutusta epävarma. Mies on ehdottanut seurustelua, mutta olen tähän sanonut, että en halua edetä nopeasti, hänelle se oli ok. No, nyt sitten ei olla nähty 2viikkoon kun aikataulut ovat olleet toisenlaiset molemmilla ja tää vaikuttaisi että hänen kiinnostus ois laantumassa, koska nykyään se olen mä, joka olen pariin otteeseen keskustelun aloittanut. Jos kumminkin kysyn onko mahdollista nähdä, hän vastaa surullisilla hymiöillä. Jos laitan hyvän yön viestin, hän vastaa sydämellä..

Miks sitten hel*etissä se olen nykyään minä joka viestikeskustelun aloittaa, kun ennen se oli aina toisinpäin? Pitäiskö mun nyt vain olla puhumatta ja katsoa tuleeko viestiä muutamaan päivään vai kysyä suoraan MISSÄ mennään? :-(

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat