Apua tarvitaan!

Seuraa 
Liittynyt16.4.2014

Moi! Oon 21-vuotias tyttö tai naisenalku ja nyt ois vähän jännät paikat :D oon jostain joulukuun lopusta asti yhden pojan kanssa hengaillut ja lähdin ulkomaille tammikuussa asumaan. Ekaks sovittiin, että se täällä mua odottais, vaikka oltiinkin vasta hetken tunnettu, mutta jotenkin heti klikkas. Yhdessä vaiheessa sitten sovittiin, että ei tästä tuu mitään kun oon 3000 kilometrin päässä ja päätettiin olla ihan kavereita, mutta kai siinä oli aina pientä flirttiä kuitenkin, kun jutskailtiin facebookissa tai viesteillä :)

no se lähti itekkin ulkomaille lomalle siinä alkuvuodesta ja kyllä mä vähän epäilin, että tais siellä jotain tapahtua muitten likkojen kanssa, eikä se mikään ongelma ollut, koska itelläkin oli sellanen poika sit kuitenkin siellä ulkomailla. No kerroin kuitenkin tälle suomalaispojalle, että oon hengaillut yhden toisen kanssa täällä, että oliko sillä jotain siellä missä se oli ja kovasti väitti että ei mitään ollut parisen kuukautta, kunnes sit yks ilta kun sille soittelin, niin sanoi että oli siellä pari likkaa ollut. Ei mua haitannut se, vaan se että tarvi valehdella asiasta, kun mä kuitenkin kerroin melkeinpä heti. No nyt oon tosiaan palannu tänne Suomeen ja ollaan hengailtu ja juteltu ja ei oo mitään ongelmia ja ollaab vaan ihan "kavereita" koska kumpikaan ei tahdo seurustella tai mitään vakavaa. On vaan kiva joskus saada haleja ja pusuja ja meillä on kuitenkin aina ihan superkivaa yhessä ja hauskaa ja kaikki sujuu, niin tää on ihan ideaalitilanne molemmille :) 

Mutta nyt se ongelma on siis se, että me ei olla vielä tehty sitä ja ens kerralla kun nähdään, niin puhuttiin, että ois ihan mukava ehkä tehdä. Ensimmäistä kertaa pitkään aikaan mua jännittää ihan sikana!! Oon kuitenkin ollut ehkä 15 pojan kanssa aillä tavalla, niin oon suht kokenut, mutta nyt jotenkin oon niin jännittynyt ja mietin vaan että apua apua mitä mä teen. Nyt jotain vinkkejä tai jotain, jos jollain ois samanlaista tilannetta ollu joskus tai on nyt :D molemmat tykkää toisistaan hirmusesti ja ootan tosi innolla, koska ei oo mikään yhden yön hutasu vaan oikeesti molemmat oottanut nelisen kuukautta, niin on siinä omanlaisensa jännitys ja pelko, et joku meneekin jotenki huonosti, vaikka itse tiedostankin, etten ole mikään lahna, mutta tiettekö mitä tarkotan? Vastailkaaa ja kertokaa, tänkjuu! 

Kommentit (1)

justbecause
Seuraa 
Liittynyt19.4.2014

Mutta jos teillä synkkaa muutenkin kuin flirttailu tavalla, seksin ei sillon pitäis olla mitenkään arvosteltavaa. Jos välitätte toisistanne, niin osaatte kyllä nauraa virheille jos sellaisia tapahtuu. Jännitys on ihan normaalia, että eiköhän se siitä

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat