Eksä takaisin

Vierailija

Heippa osaisiko joku auttaa tässä oudossa tilanteessa tai antaa edes jotain mielipiteitä.

Elikkä n. 1,5kk mies jätti lähes 3 vuoden suhteen jälkeen. Kaikki oli hyvin ja suunnittelimme yhteistä kesälomaa ja muita matkoja. Yhtäkkiä mies erään riidan jälkeen lopetti yhteydenpidon ja sanoi että tarvitsee aikaa miettiä. Tätä jatkui 2pv ja jatkuvasti yritin ottaa yhteyttä ja kysellä mikä nyt. Tämän jälkeen mies ilmoitti että nyt seurustelu ei tunnu hyvältä ja kaipaa nyt vapautta. Ahdisti kuulemman. Ja tähän väliin voin sanoa ettei muita naisia eikä mitään tälläista ole kyseessä. No itkuksihan kaikki molemmilla meni lopulta, en voinut käsittää kun viikko aikasemmin mies oli ollut umpirakastunut  ja yhtäkkiä jätti ilman että osasi kunnolla selittää. Aikasemmin olin yrittänyt kyselläkkin mieheltä pitäisikö tämän nähdä kavereitaan enemmän, mutta mies oli se joka halusi nyhjätä kanssani kotona. Mies siis tosiaan ollut viime kesästä asti intissä ja tänä kesänä tulossa vasta pois eli yhteistä aikaa meillä oli aika vähän. Kaipa se juuri miestä ahdistikin kun aikaa oli niin vähän ja kaikki meni minun kanssani. Tiedän ett miestä myös ahdisti kun jatkuvasti puhuin tulevaisuudesta ja kyselin voitaisiko muuttaa yhteen jne.

Eron jälkeen keskustelimme paljon viestein ja jankutin kysymyksiä miksi näin kävi,rakastaako mies vielä ja kaikke mahdollista. Ryvin itsesäälissä ja valitin ja itkin miehelle kuinka paha olla. Parhaansa mies teki ja kuunteli ja auttoi. Lopulta mies ei kuitenkaan enään jaksanut kuunnella ja riitahan siitä tuli. Silloin pidimme ensimmäisen kerran lähes viikon tauon viestittelyssä kunnes laitoin viestiä ja sovimme riitamme. Sen jälkeen olenkin koittanut olla kuten ennen ja jutella kivoista asioista.

Tälä hetkellä tilanteemme on hieman sekava. Olemme eron jälkeen riidastakin huolimatta nähneet lähes joka viikko ja lähes joka kerta harrastaneet seksiä. Seksin jälkeen olemme olleet kuten ennenkin, makoilleet ja hellineet toisiamme. Se ei kuitenkaan ole johtanut yhteisiin öihin vaan mies on lopulta pyytänyt aina poistumaan ja olemme taas olleet sama eronnut pariskunta. Nykyisin pidämme myös muuten yhteyttä ja viestittelemme kaikesta päivittäin. Soittelemme myös monta kertaa viikossa ja mies kertoo aina kuinka mukava on kun soitan. Kertoo myös kuinka ikävä on jos ei olla nähty ja kuinka mukava on kanssani olla. Olen yrittänyt vihjailla uudesta yrtyksestä, että jos edettäisiin ihan hiljaan ja kokeiltais ku molemmilla on hyvä olla ja molemmat kaipaa toisinaan toistensa luo. Mies ei suoranaisesti kiellä etteikö yhteenpaluu voisi olla mahdollinen, muttei halua antaa mitään lupauksia. Tänäänkin kuitenkin puhelimessa kertoi taas kuinka kiva viikonloppuna kanssani oli olla lähekkäin ja kuinka ei taaskaan ole varma tunteistaan. Tuntuu ettei mies kuitenkaan ole valmis vielä luopumaan juuri saadusta vapaudestaan. Sovimme että keskustelemme ensi viikonloppuna, koska en kestä tälläista välitilassa roikkumista, vaikka toisaalta nautin kun saan olla jonkin laisessa läheisyydessä miehen kanssa. 

Miten kannattaisi siis toimia, odottaa että aika tuo meidöt kenties yhteen ja jatkaa tätä säätöä taas vai yrittää oikeasti olla pelkkä ystävä ja jättää seksi ja läheisyys pois. Huomaisiko mies kuinka ikvää ilman läheisyyttä on vai auttaisiko se miestä vain unohtamaan minut. Näemme myös väkisin yhteisten harrastuten parissa ja yhteisen kaveripiirin takia joten kokonaan emme voi toisiamme vältellä. Haluan myös jatkossa viestitellä vähintään ystävänä sillä kokonaan en osaa luopu. Kaikki kokemukset ja mielipiteet otetaan siis vastaan.

Kommentit (5)

nono
Seuraa 
Liittynyt6.4.2014

Jos mies haluaa omaa aikaa, niin pitäkööt sitä, mutta älä vaan mene sen luo pantavaksi, mikäli et itse halua seksiä. Ehkä eksäsi käyttää sinun tunteitasi hyväkseen tai sitten on vaan niin eksyksissä ettei osaa päättää mitä haluaa. Yritä kuitenkin miettiä, onko tää mies oikeasti venaamisen arvoinen ja saitko irti suhteestanne tarpeeksi. Jos vastaus on kyllä, niin odota vielä, mutta jos ei näytä meininki muuttuvan, vaikka puhetta riittää yhteenpaluusta, älä tuhlaa aikaasi. Voimia!

Vierailija

Mies on kyllä ehdottomasti sellainen jota kannattaa odottaa, haluisin vain jonkun varmuuden johtaako odotus mihinkään. Taas olemme soitelleet lähes päivittäin, eilenkin melkein tunnin puhelu ja molemmat sanoi taas kuinka kiva on jutella. En ymmärrä miksi ei enempään olisi mahdollisuus.

Vierailija

Sinusta en tiedä, mutta itse jättäisin miehen kokonaan. Tuskin mies itsekään tietää aikooko jatkaa kanssasi seurustelua, joten en jäis odottamaan, koska saattaa olla täysin turhaa jos päättääkin jatkaa vapauttaan. Itse suhtaudun tollasiin tapauksiin et "eksä on eksä syystä", jos oisin sinä niin tuntisin etten riitä miehelle ja ettei hän pidä minusta tarpeeksi, joten omat tunteeni kuolisivat (ei kokonaan mutta hiukan kiinnostus toiseen vähenisi) miestä kohtaan. En haluaisi olla myöskään varalla odottamassa. Tää on vaan mun näkökulma asiaan ja miten itse suhtautuisin tollaseen, itse kuitenkin teet päätöksesi :)

Vierailija

Juuri noita tunteita minulla on, mitä edellinen kirjoittaja sanoi. Tuntuu kuin olisin varalla ja tunnen itseni riittämättömäksi ja huonoksi kun mies ei tarpeeksi välitä. Samalla on kuitenkin hankala päästää irti kun mielessä pyörii mahdollisuus yhteenpaluusta. Tällä hetkellä yritän viettää mahdollisimman paljon aikaa miehen kanssa ja meillä onkin aina todella mukavaa yhdessä. Mies haluaa usein nähdä ja tehdä, mutta samalla satutan itseäni joka kerta kun mies taas lähtee. En osaa päästää irti enkä elää ilman näitä yhteisiä hetkiä vaikka ne jälkeenpäin tuottavat vain tuskaa ja hämmennystä.

Vierailija

Entäpäs jos muutat rutiineja ja kun mies kyselee niin vaikka kuin hankalaa olis, niin kieltäydyt kohteliaasti ja sanot että valitettavasti on muuta menoja. Ja vaikka tosiaan hommaisit harrastuksia yms :) voisipa miestä alkaa uudella tavalla kiinnostaa ku ei olekkaan enää niin helpolla saatavilla ja olisit ainakin ulkoisesti tyytyväinen omiin harrastuksiin. Eikös se niin mene että se joka jätetään niin haluaa enemmän takaisin, mutta jos toinen jää ns. roikkumaan niin ei se pisteitä yleensä tunnu nostavan. Hankalaa varmasti tämä "hankalaksi heittäytyminen" olisi, mutta itse varmaan kokeilisin :) 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat