Ihastunut toiseen mieheen..? :/

Vierailija

Onko muita jotka ovat ihastuneet toiseen mieheen, vaikka seurustelevat jo?

Mulla on yksi työ kaveri johon en ole aikaisemmin kiinnittänyt huomiota erityisesti, toki ihan mukiinmenevän näköinen, mutta koska olen varattu ja hyvin kiintynyt poikaystävääni, niin en ole häntä sen enempää noteerannut, niinkuin en muitakaan miehiä.

Tuossa yksi päivä kun torkuin tunnin pari, näin unta tästä työkaveristani ja hyvin intiimiä sellaista. Uni tuntui hyvältä, mutta herättyäni alkoi ahdistamaan koska en voinut olla ajattelematta tätä tyyppiä .. Jopa poikaystäväni kanssa touhutessa ajattelin tätä miestä ja tunnen itseni nyt ihan kauheaksi! Näin hänestä myös viime yönä unta ja alkaa käydä todella ahdistavaksi kun tämä tyyppi ei lähde mielestäni. Huomenna palaan takaisin töihin (vapaa päiviä ollut onneksi tässä..) ja jännittää ihan kauheasti nyt kohdata tämä mies.. aivan typerää!

En todellakaan halua mitään ongelmia enkä aloittaa mitään suhdetta, rakastan poikaystävääni ja innolla suunnittelemme tulevaisuuttamme, näiden unien takia olen vain todella hämmentynyt ja jopa ahdistunut.. 

Onko muita samanlaisia fiiliksiä läpikäyneitä ja miten pääsitte niistä yli? 

Kommentit (1)

Vierailija

Juu, koko ajan :D Viiden vuoden parisuhteen aikana on ollut vähintään kymmenen ihastusta, pari niistä pidempiaikaista (yli vuoden kestänyttä). Omasta mielestäni se on kivaa, enkä nää mitään ongelmaa. Romanttisia ja eroottisia unia on kiva nähdä muista miehistä, kuten myös hereilläkin kivaa unelmoida :) Ei se poikaystävältäni ole pois, että tykkään monista muista. Ei rakkaus ole mikään rajallinen voimavara :) Aika harvassa ovat ne aikajaksot, kun olen ollut ihastunut vain yhteen.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat