Yasminelle e-pillereistä

Vierailija

Onko täällä muita yasminellen käyttäjiä? Kuulin kavereilta että nämä ois vaarallisia ja ois jotain terveysriskejä, eikä niitä sais edes enää syödä, pitääköhän paikkaansa?? Oon itse syönyt jo varmaan 4 vuotta ja ollut tosi tyytyväinen, enkä haluais lähteä muuttamaan... Luin jotain keskusteluja ja uutisia missä mainittiin vain yaz-, ja yasmin-pillereiden lisäävän veritulpan riskiä, onkohan näissä yasminelleissä se sama? Onko muille tullut mitään oireita?

Kommentit (1)

mööpeli
Seuraa 
Liittynyt3.4.2014
Vierailija

Onko täällä muita yasminellen käyttäjiä? Kuulin kavereilta että nämä ois vaarallisia ja ois jotain terveysriskejä, eikä niitä sais edes enää syödä, pitääköhän paikkaansa?? Oon itse syönyt jo varmaan 4 vuotta ja ollut tosi tyytyväinen, enkä haluais lähteä muuttamaan... Luin jotain keskusteluja ja uutisia missä mainittiin vain yaz-, ja yasmin-pillereiden lisäävän veritulpan riskiä, onkohan näissä yasminelleissä se sama? Onko muille tullut mitään oireita?

Ite käytin joskus aikoinaan niitä, ja itelle ei ainakaan sopineet ne pillerit ja tosiaan onhan niistä puhuttu vaikka ja mitä, en usko että KAIKILLE tulee just samanlaisia oireita ku esim mulle tai jollekkin muulle, mut itellä ainaki meni iha *vintti* pimeeks, rupesin kuvittelee kaikkee ja sitpä mutsi soitti ambulanssin ja huomattiin että mull on hormoonimyrkytys, jonka takii jouduin sit osastolle 3pv jotta saatiin poistettua se hormooni mun kehosta.. 

Voin sanoo, että jos joku muu kokis ton saman mitä mulle esim tapahtu tulee vähintäänki E-pillereihin iha not asenne, koska mua ainaki rupes pelottaa niiden käyttö ja se että jouduin sit käymään sen jälkeen 4kk puheterapiassa puhumassa tästä,koska otin sen aika vakavasti sillee ku olin kaikkee puhunu että oon raskaana ja yms.. vaikka ne ei tosiaan pitäny paikkaa vaa ku tuli se hormoonimyrkytys nii se laitto ajatukset iha sekasi enkä enää tienny mikä oli totta ja mikä ei..

Sori tällänen nopee selitys, oli vähä kiire töihi :D

Mut jospa tost sais jotain selvää ja vähä kokemuksia näistää.. :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat