Miten tekisin aloitteen?

Seuraa 
Liittynyt24.3.2014

En tiedä mitä tekisin.

Kotikuntani pubissa on välillä töissä mies, josta olen kiinnostunut. En tiedä mistä tämä kaikki lähti, mutta joka kerta kun käyn kyseisessä paikassa ja hän on vuorossa, flirttailemme toisillemme. Tätä on jatkunut jo pari vuotta. Nyt käyn pubissa harvemmin, kun olen muuttanut toiselle paikkakunnalle.

Kului noin puoli vuotta, enkä käynyt koko paikassa. Olin jo tavallaan unohtanut miehen, mutta kun taas kävin siellä, tämä sama flirttailu jatkui. Hän oli ihmeissään, kun en ollut käynyt pitkään aikaan, mutta selvästi iloinen nähdessään minut. Selitin, että asun nykyään muualla, jonka takia en ole ehtinyt käymään. Hän ensimmäistä kertaa kyseli tarkemmin, että missä asun, missä käyn töissä jne..

Olen muutaman kerran jäänyt pitämään hänelle seuraa vaikka omat ystäväni ovat jo lähteneet, mutta keskustelumme on ollut aika jännittynyttä. Nyt viime kerralla jäin myös, mutta olin hiukan pettynyt, kun kumpikaan ei tehnyt mitään isompaa "aloitetta". Emme ole vaihtaneet numeroita, tiedämme vain toistemme nimet. Hän kertoi, että on silloin ja silloin seuraavan kerran töissä, ilmeisesti siinä toivossa, että tulisin silloin sinne. 

Löysin hänet facebookista, voinko pyytää hänet kaveriksi, vai olisiko se jotenkin hölmöä/outoa, kun en muuten miestä tunne? Vai olisiko oman numeron antaminen parempi, esimerkiksi kun seuraavan kerran häntä näen? Olen sen takia niin epävarma, koska tämä pelkkä "flirttailu" on kestänyt niin kauan, eikä sen suurempia aloitteita ole tehty. Mies on todella ujo, mutta mielestäni hyvällä tavalla. Kiitos mielipiteistänne etukäteen. =)

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat