Mitä teen?

Vierailija

Asumme poikkiksen kanssa samalla paikkakunnalla, mutta välimatkaa on sen verran, että kuljen hänen luokseen bussilla. Minä olen työtön ja hän töissä. Tällä hetkellä tilanteemme on että näemme lähes joka päivä ja heti kun saan töitä, niin alamme miettimään yhteenmuuttoa, koska tälläkin hetkellä on hiukan typerää että minulla on asunto vain tavaroideni säilytykseen koska olen suurimman osan ajasta hänen luonaan, mutta emme voi koska silloin en saa tukia mitä nyt saan. Minua tässä kuitenkin ärsyttää se että minä kuljen ja maksan yksin kulkemisestani. Poikkikseni ei kannata tulla luokseni yöksi jne. koska hänellä on iso koira ja hän käy töissä, joten on helpompaa kun minä menen sinne. Mutta joudun yksin maksamaan kuukaudessa hiukan yli 30e bussikorttiin että pääsen kulkemaan. Muuten en bussikorttia tarvitsisi. Olen hänelle asiasta joskus suutuspäissäni ohi mennen sanonut ja hän sanoi heti ettei ala kulkemisiani maksamaan. Hänellä olisi todellakin enemmän kuin varaa maksaa puolet tuosta ja minusta on kohtuutonta että minä joudun kulkemaan ja vielä maksamaan yksin tuosta. Minulle olisi ihan ok jos hän tulisi tänne koiransa kanssa, mutta tiedän että hän ei siitä pitäisi ja se olisi vaikeampaa koirankin kannalta. Minun on tosi vaikeaa pyytää rahaa ja maksamme e-pillerini puoliksi ja sekin tuntuu vaikealta muistuttaa maksamisista vaikka se on vain kolmen kuukauden välein. Kitisenkö turhaan ja maksan vain kulut vai kuuluisiko poikkiksen osallistua maksuun?

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat