Alkoholinkäyttöni

Vierailija

Minulla on "ongelma". Tykkään juoda, mutta todella harvoin. Nämä kerrat on varmasti laskettavissa yhden käden sormilla mitä juon vuoden aikana. Juomiseni on vähentynyt huomattavasti viime vuosina ja juomattomuuteeni on monia syitä. Kavereille olen perustellut valintaani sillä tärkeimmällä, eli koska olen koittanut laihduttaa tässä muutamana vuotena niin alkoholi ei saisi tulla kysymykseen. Juon, mutta mielellään vain muutaman. Hetki sitten kuulin kuitenkin kun kaverini rivien välistä sanoi että olisi kiva kun minäkin joisin, koska juomattomuuteni laskee yleis fiilistä. Tätä ihmetellessäni toiselle kaverilleni hänkin oli samaa mieltä että yhden juomattomuus laskee fiilistä muilta. En ymmärrä tätä, koska olen melkein samanlainen join tai en, hulluttelen saman verran, joten en koe tarvitsevani alkoholia siihen että minulla olisi hauskaa. Lisäksi vihaan sitä olotilaa seuraavana päivänä ja se seuraava päivä on todellakin pilalla, koska koko päivä menee koomailuun. Tämä asia harmittaa minua ja aina kun kaverini ehdottavat että menisimme baariin, niin mietin mitä teen tai sanon. Ehdotuksia tilanteeseeni?

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat