Asiaa jälkiehkäisystä!!

Seuraa 
Liittynyt23.3.2014

Eli siis.....Jouduin noin 2 viikkoa sitten hakemaan kaupasta jälkiehkäisypillerin, koska kondomi meni rikki. Mies ei ehtinyt laueta, mutta touhutipoissakin on raskauden mahdollisuus, vaikkakin pieni sellainen, mutta halusin varmistaa asian ottamalla jälkiehkäisypillerin 2 tunnin sisällä yhdynnästä. En ole koskaan aikaisemmin syönyt kyseistä pilleriä, tuo oli ensimmäinen kerta.

Noh....Minulla tuli kuukautiset ihan normaalisti viime viikon sunnuntaina ja kesti sen 5 päivää, kuten tavallisesti, mutta ne alkoivat aikaisemmin kuin viime kerralla. Kiertoni on hieman epäsäännöllinen. Nyt sitten on ollut muutamien päivien tauko ja kuukautiseni näyttivät alkavan taas! Eikä ole mitään niukkaa vuotoa. Ruskeaa ja vähän paksua. (On ollut joskus ennenkin), mutta, että taas?! Onko tämä jälkiehkäisypillerien syytä mahdollisesti? Nehän voivat laittaa kierron sekaisin joksikin aikaa.

Jollakulla kokemusta??

Kommentit (1)

inlööv
Seuraa 
Liittynyt7.1.2012

Kun mä pari vuotta sit hain jälkiehkäsypillerin, mulla oli just päivää ennen sitä loppunu menkat. Ja pillerin nielasun jälkeen heti seuraavana päivänä alko uudet menkat pillerin takia. Eli ihan normaalia on :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat