Ruokakysely

Vierailija

Terve kaikille,

Minua kiinnostaisi tietää cosmolaisten ruokatottumuksia? Teen tavallaan pienimuotoista tutkimusta ihan mielenkiinnon vuoksi. Itsellä kun on nuo ravintoasiat lähellä sydäntä. Jos mahd.moni ehtisi tähän vastata, niin olisin tosi kiitollinen!!

- Minkä ikäinen olet? (alle 20-vuotias // 20-25 - vuotias // 25-30 - vuotias// 30-35 - vuotias// 35-40 - vuotias // vanhempi)

- Miten monta henkilöä ruokakuntaasi kuuluu?

- Karkea arvio omista (/perheen) ruokakuluista 1 viikon aikana.

- Mikä on lempiruokasi - ja juomasi?

- Minkälaista ruokaa tykkäät/perheesi tykkää syödä?

- Kuinka usein syöt ulkona? Mikä on lempi-ruokaravintolasi? Miksi?

Kiitos paljon jos joku viitsii vastata näihin!

Palaillaan vielä.

Kommentit (3)

Vierailija

- Minkä ikäinen olet? (alle 20-vuotias // 20-25 - vuotias // 25-30 - vuotias// 30-35 - vuotias// 35-40 - vuotias // vanhempi)

- Miten monta henkilöä ruokakuntaasi kuuluu? vain minä

- Karkea arvio omista (/perheen) ruokakuluista 1 viikon aikana. 50-80 €

- Mikä on lempiruokasi - ja juomasi? lasagne ja vesi

- Minkälaista ruokaa tykkäät/perheesi tykkää syödä? terveellistä, yleensä jauhelihasta tai kanasta valmistettua

- Kuinka usein syöt ulkona? Mikä on lempi-ruokaravintolasi? Miksi? N. kerran kuukaudessa. Lempiravintola paikallinen kiinalainen hyvän ja terveellisen ruokansa takia

Vierailija

- Minkä ikäinen olet? - 20-25-vuotias

- Miten monta henkilöä ruokakuntaasi kuuluu? - Kaksi

- Karkea arvio omista (/perheen) ruokakuluista 1 viikon aikana. -n. 30-40 euroa

- Mikä on lempiruokasi - ja juomasi? - Ihan perusterveellinen kotiruoka.

- Minkälaista ruokaa tykkäät/perheesi tykkää syödä? - Kana- ja jauheliharuuat on tällä hetkellä suosiossa. Itse tykkään myös kevyemmistä kasvisruuista, mutta mies pitää vähän "täyttävämmästä" ruuasta.

- Kuinka usein syöt ulkona? Mikä on lempi-ruokaravintolasi? Miksi? - Aika harvoin, ehkä kerran parin-kolmen kuukauden aikana. Amarillo tai Pedrinas on mun suosikkeja. Niistä löytyy melko monipuolista ruokaa ja paljon vaihtoehtoja.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat