Alapään näpyt

Vierailija

Niin kauan kuin muistan niin minulla on aina ollut alapäässä sellaisia ihonvärisiä/valkoisia näppyjä,  jotka eivät ole kipeitä,  eivät tunnu eivätkä muutenkaan aiheuta mitään vaivaa muulla kuin esteettisellä tasolla. Lisäksi isojen ja pienien häpyhuulien väliin kertyy sellaista valkoista "tahmaa" joka ei myöskään ole varsinaisesti haitannut paitsi esteettisesti. Olen päätellyt että kyseessä on alapään talirauhasten toiminta, joka aiheuttaa nämä oireet. Nyt olen kuitenkin huomannut, että ikäänkuin vastaavanlaisia näppyjä on "noussut" häpyhuulista klitoriksen huppuun. Näpyt ovat pienempiä ja paljon tiheämmässä kuin häpyhuulien välissä olevat näpyt. Myös klitoriksen ympärille ja väleihin on alkanut kerääntyä jotain valkoista tahmaa. En tiedä onko se sitä samaa, kuin huulten välissäkin, koska koostumus on hieman erilainen. Asia on alkanut häiritä minua ja haluaisin tietää ensinnäkin mistä on kyse ja voiko asialle tehdä jotakin. Sukupuolitaudista ei ole kyse sillä en ole harrastanut seksiä eikä minulle ole annettu/en ole antanut kenellekään suuseksiä. Tietääkö ketään mistä voisi olla kyse? Ei varsinaisesti nosta itsetuntoa intiimin kanssakäynnin aloittamisen kanssa... kiitos paljon jos viitsitte vastata!

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat